Starhawk

Beantwoorden

Member

Member
Alex3Brothers
Bericht 1 van 4 (215 Weergaven)

Probleem Help me

Elke keer wanneer ik in een game speel ik 5 min daarna in het niets komt er een zwart scherm met de woorden: er is een probleem met die connectie. wie kan me helpen. bij de beta kon ik gewoon normaal spelen. heb ik het spel gebeurt er dit.en dit is bijna elke dag zo.zo irritant

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Probleem Help me

Hebben meerdere mensen last van.

Ik had het al wel in de beta.

Gister ochtend had ik het 5 keer in een half uur.

Ik heb eergister wat gespeeld.. maar nergens last van gehad... durf het zo niet te zeggen...

[ Bewerkt ]

Waar kan ik trouwens de extra DLC vinden voor het spelen van de beta en het spelen van Warhawk???

AA gevonden... voor de mensen die het ook zoeken, staat in de store. PS3 extras en dan onder de S.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws