Starhawk

Beantwoorden

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 1 van 3 (220 Weergaven)

Publieke beta start op 18 januari

De PlayStation Blog heeft aangekondigd dat er een publieke beta komt op 18 januari

Ik had zelf een beta key, maar heb zelf nooit echt de tijd gehad om het deftig te spelen, toch misschien eens op 18 januari opnieuw proberen :smileyhappy:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Publieke beta start op 18 januari

Ben erg benieuwd of er dan wat verbeteringen zijn, want die gesloten beta heeft mij niet overtuigd. De gameplay was teveel gefocust op het bouwen en verdedigen. Heel anders dan Warhawk.

MVP
CyberDie21
Bericht 3 van 3 (206 Weergaven)

Re: Publieke beta start op 18 januari

Podver... had net de closed beta verwijderd. Zal hem vanmiddag maar weer eens downloaden. Vond de beta niet echt super, idd teveel op het bouwen gericht ipv het vliegen ed. Hoop dat ze het aangepast hebben want Warhawk was gewoon vet om te doen :smileyhappy:
Zal vandaag een leuke store update worden volgens mij :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws