Starhawk

Beantwoorden

STARHAWK ONLINE GAAT NIET

Ik heb vandaag STARHAWK gekocht, maar kan niet online gaan.

Kan geen verbinding maken met de servers

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 2 van 10 (410 Weergaven)

Re: STARHAWK ONLINE GAAT NIET

ik heb hem ook gekocht mijn voucher code werk ook niet de wijl ik heb juist intype

Member

Member
mainstream13
Bericht 3 van 10 (389 Weergaven)

ik heb hem ook gekocht en mijn code werkt niet net geprobeerd is dit probleem van de store of van de code's zelf ?

De codes worden vermoedelijk morgen bij de PSStore geactiveert.
De officiele release date is ook 9 mei.

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 5 van 10 (377 Weergaven)

voor EUROPESE JA MESCHIEN AFWACHTE MAAR IK HEB AL SINGEL PLAYER GOMPLEET GEDAAN WEL MAAR OP EASY 6 UURTJES OVER GEDAAN

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 6 van 10 (363 Weergaven)

kom op morgen wil ik online spelen hopelijk is het dan in order anders :Devil:

Member

Member
Nuke_the_city
Bericht 7 van 10 (317 Weergaven)

Ik heb het spel vandaag gekocht.Bij mij werkt online ook niet. Ik heb een half portje gespeelt en toen kreeg ik een geele melding dat er geen internet kabel was aangesloten. maar ik was nog wel online. en ik ging toen naar het hooft menu en nu kan ik niet meer online :smileysad: En het staat nog niet eens op hun site dat ze er iets aan gaan doen.

Level 1

Level 1
jadehare
Bericht 8 van 10 (290 Weergaven)

Ze zijn er wel van op de hoogte. er is al 'n lijst ingediend met fixes bij Jobe. wat bij mij niet werkt is de Warhawk skins downloaden. er staat constant: deze inhoud is niet toegankelijk met uw account.
Nou, bedankt voor het waarderen dat ik Warhawk zoveel gespeeld heb!

Member

Member
Lord-Zwimpy
Bericht 9 van 10 (258 Weergaven)

ik heb ook het zelfde probleem en ik weet niet wat ik er mee moet ik krijg elke keer failed to connect (#4  00000008) nogwat code echt elke keer soms doet hij het maar dan valt hij weer uit echt heel vervelend en ik weet niet wat er aan moet doen

De codes #4 #2 en dergelijke zijn er na de laatste patch bijgekomen. Ik heb even vlug wat gezocht op het Starhawk forum:
http://community.us.playstation.com/community/games/shooter/starhawk/blog/2012/05/21/starhawk-connec...
Misschien heb je er iets aan. Ik ga voor de zekerheid ook even kijken wat ik heb er soms ook last van dat ik een disconnect heb...
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws