Starhawk

Beantwoorden

Re: StarHawk Tournament Mei 2012 - schrijf je in!

Zo te lezen spelen we zaterdag weer. Nu tegen het Old Skool team, die hun eerste match ook gewonnen hebben. We spelen om 8 uur. Wie doen er mee? Ik wel :smileyhappy:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
Smoutefretter_BE
Bericht 42 van 55 (141 Weergaven)

CyberDie21 schreef:
Zo te lezen spelen we zaterdag weer. Nu tegen het Old Skool team, die hun eerste match ook gewonnen hebben. We spelen om 8 uur. Wie doen er mee? Ik wel :smileyhappy:

heb het ook gelezen idd.

Maar ik zal waarschijnlijk niet kunnen deelnemen zaterdag om 8u => familiefeest

Ik ga het wel nog even navragen en zal ergens deze week wel definitief antwoorden in de internationale thread :smileywink:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Community Manager
pandapandora
Bericht 43 van 55 (136 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Hoi folks! :smileyhappy:

Jullie spelen a.s. zaterda! om 8 uur 's avonds.

Team Old School tegen de Showdowners!

Voeg voor de wedstrijd Italiaanse moderator gwolf8 toe aan je vriendenlijst.

Daarna zal je de servernaam en het wachtwoord ontvangen!

Succes en veel plezier! :smileyhappy:

EDIT:

Jullie kunnen uit deze map opties kiezen!

1.
Map:  ??
Mode:  Team Death Match
Layout:  ??
Score Limit: 100
Time Limit: 30 min

2.
Mode:  Zones
Score Limit: 10 000

3.
Mode:  Capture the Flag
Score Limit: 5

Panda, de winnaars mogen de maps kiezen. Verliezers zijn er alleen om te verliezen :smileytongue: whaha nee grapje.
Maar is wel lastig zo aan het worden om te spelen tijdens de EK wedstrijden :smileywink:
Community Manager
pandapandora
Bericht 45 van 55 (118 Weergaven)

Pardon! :smileywink:

Herhaling kijken! :smileyvery-happy:

Starhawk EU tournement

Wat gebeurd er?

Er is een onderhoud bezig op het playstation netwerk, niemand van mijn clan kan online en we hebben

een clanfight tegen de warhawkvets??????????????

hoe is dit mogelijk?

Re: Starhawk EU tournement

[ Bewerkt ]

Was een dikke storing op het PSN. Alle wedstrijden worden uitgesteld en een nieuwe datum worden gezocht.

We are going to host the Quarter Final rematches on Thursday (14/06) at 7pm BST. The team leaders of ...     "MWH$" and "Warhawk Vets" shall add "Wretched_Hawk" to their friends list beforehand.     "Team [F-C]" and "Team Spain" shall add "xxAku_Akuxx" to their friends list beforehand.     "Old school Team" and "Showdowners" shall add "Mutschegiebchen" to their friends list beforehand.

Community Manager
pandapandora
Bericht 48 van 55 (79 Weergaven)

Morgen is de halve finale!

De volgende teams spelen tegen elkaar om 8 uur Nederlandse tijd:

G*F & SPEC (Germany) vs. Team [F-C] (France)
MWH$ (UK) vs. Old school Team (France)

Yes MWHS tegen Frankrijk, dat word een boeiende match, we hebben donderdag GI of Duitsland verslagen met overduidelijke cijfers. Duitsland heeft een heel goed team, maar door het deit dat de CF op donderdag gespeeld moest worden heeft er voor gezorgd dat er bij hen enkele spelers moesten vervangen worden.

Maar dat was ook bij ons het geval, wij hebben 5 vaste spelers moeten vervangen.

Vandaag tegen Frankrijk word een hele mooie fight, ik ken er veel van(VAN WARHAWK).

MWHS is een heel goede clan, wij hebben 2 spelers in de top 10 van de wereld, onze beste speler MrDurant

(14 jaar) heeft enkele weken nr1 wereldwijd geweest en schommelt nu tussen plaats 2 en 5, hij is een Amerikaan dus speelt hij niet mee met dit toernooi. Wat de rest van ons team betreft staan wij allemaal in de top 200. Ook het feit dat wij al 2 jaar in dezelfde clan zitten (WH) zorgt er voor dat niet allen goede spelers zijn, maar ook een heel goed team zijn, TEAMWORK is the key to succes.

Ik had graag een meer op deze site gepost over dit toernooi, maar ik volg alles op de Engelse forums, deze namiddag gaan we met ons team de mappen voorbereiden, voorlopig weet ik nog niet welke dit zijn.

IS HET MOGELIJK OM DE MAPPEN OP DIT FORUM TE VERKRIJGEN, of moet ik op de Duitse en Engelse forums gaan zoeken?

Na de fight van vandaag zal ik fotos van de uitslagen en een beetje commentaar op dit forum plaatsen.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws