Starhawk

Beantwoorden

Re: Starhawk EU tournement

MWHS vs OST

De eerste map TDM werd onderbroken door een screen freeze op 45 seconden van het einde.

De stand was toen 201 tegen 62 in ons voordeel.

Het Franse team ging akkoord met onze overwinning voor de eerste map, maar omdat het te lang duurde

voor de moderator een nieuwe game setup kon maken, werd er beslist om de 2 resterende mappen ZONES en CTF op een andere datum verder te zetten.

Wij wilden verder spelen, maar het Franse team niet, het was dan al rond 22uur, en ze vonden het te laat om nog verder te spelen:Sleep:

Dus weeral een uitgestelde CF, het zit ons niet mee, maar we beginnen met 1 tegen 0

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Vandaag de resterende mappen gespeeld en ze allebei gewonnen.

Er was terrug verwarring omdat de Engelse moderator beslist had om zaterdag te spelen en de Franse om vandaag te spelen.

Mutschegiebchen de host van vanavond heeft beslist dat we vandaag moesten spelen.

Waarom krijg ik geen info van de Belgische mederator. Ik krijg op dit officiele forum van Sony geen enkele info, ik had er nochtans zaterdag 17 juni al om gevraagd ??????????

Na vanavond hebben wij dus onze 3mappen van OST gewonnen en zullen we zaterdag de finale spelen.

Ik wil bij deze Mutschegiebchen bedanken voor het hosten van deze server, dit maal een perfecte verbinding, geen mensen met verbroken verbindingen en alle communicatie met de headsets was perfect.

Bedankt voor het hosten en om toch nog tijd gemaakt te hebben deze avond.

Ik hoop dat ik hier op deze website van Sony voor zaterdag het juiste aanvangsuur en de mappen voor de finale kan terugvinden

Bedankt

posseidon

Community Manager
pandapandora
Bericht 53 van 55 (82 Weergaven)

Hoi allemaal,

Ik wil jullie nog even hartelijk bedanken voor het meedoen aan het Starhawk EU tournament!

CyberDie21, Smoutefretter_BE, Aegonian and posseidon, jullie ontvangen allemaal een voucher code voor de StarHawk Rift Hunter DLC!

posseidon: Engelse moderator Yaster zal je deze code per PM op het forum sturen, de rest zal deze van mij ontvangen via PM.

Veel plezier en hope you enjoyed it!

Re: StarHawk Tournament Mei 2012 - schrijf je in!

Bedankt, ik ga de code meteen invoeren! Toernament was erg leuk, al hoop ik dat het de volgende keer beter zal gaan.

Is er al iets bekend over wanneer er nog een Europees toernament komt?

Re: StarHawk Tournament Mei 2012 - schrijf je in!

Bedankt voor de code Panda :smileyhappy:
Was zeer gezellig :smileyhappy::smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws