Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 61

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

16 mei 2011
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Starhawk - Je eerste indruk!

12 reacties 1.088 Weergaven Aangemaakt: 16-05-2011

Hoi allemaal!

Zoals jullie gezien hebben is Starhawk officieel aangekondigd!

Maar we hebben nog geen topic om onze eerste indrukken te delen.

• Waar verheug je je op?
  • Heb je tot nu toe iets gezien of gelezen waar je je lichtelijk zorgen over maakt?
  • Wat voor vragen heb je over het spel?

Hier kun je het bespreken! 'Post' maar raak! :)

0 Kudos
LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
09
/16

DarkCrusaderBE

79%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
DarkCrusaderBE
geaccepteerde oplossing
De voorganger heb ik nooit gespeeld, maar het concept en gameplay die ik tot nu toe al gezien heb, spreekt mij enorm aan. Ik vind persoonlijk 3rd person shooters heel lijk, dus deze wordt zeker een must boy voor mij denk ik dan :)
0 Kudos

Re: Starhawk - Je eerste indruk!

Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Am4deos
geaccepteerde oplossing

Ik heb Warhawk echt honderden uren gespeeld volgens mij. Toen ik eindelijk de hoogste rang van generaal had ben ik langzaam begonnen met afkicken.

In Warhawk had je heel vaak een onbalans in de teams.... d.w.z. dat het spel wel heel vaak de beste piloten en de meest ervaren spelers in hetzelfde team plaatste. Gevolg was dat zo'n team binnen 5 minuten na de start al 90 procent van de map (zones) in bezit had en dus ook de beschikking kreeg over nog meer vliegtuigen, tanks, luchtafweergeschut en wapens. Het zwakkere team werd dan gewoon opgesloten in hun home-base en op sommige mappen kwam je daar ook nooit meer uit weg.

Ik vraag me dus af of er in Starhawk een verbeterde balans gaat komen in de verdeling van spelers over de teams. Een betere lay-out van de mappen zou al een hele verbetering zijn.

0 Kudos

MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
CyberDie21
geaccepteerde oplossing
Ik ook heb Warhawk veel gespeeld, helaas kwam toen de DLC en ik had CC dus kon die niet halen in de store, maar heb me zeker vermaakt met de maps wapens en de Warhawks zelf :)
Nu zag ik de aankondiging en ik moet zeggen, ziet er anders uit maar ook hetzelfde. Het builden van de basis ziet er zeer goed uit. Hoop alleen dat de balans wel goed is, want anders krijg je het probleem wat Am4deos beschrijft, 1 team die het andere team vast in de hoek drijft.
En wat ik zag in de filmpjes is dat dat wel kan gebeuren bij een aantal maps.
Verder is er een SP bijgekomen, denk dat dat een leuke training is voor de MP. Ik kan niet wachten, gelukkig duurt het nog even voordat hij komt, begin 2012
0 Kudos

Beta Tester
04
/16

Smoutefretter_BE

• Beta Tester
84%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Smoutefretter_BE
geaccepteerde oplossing
mijn eerste reactie was van: WOW!
En ik heb WH ook vele uren gespeeld, heb het zelf terug geinstalleerd op men PS3.

Ik hoop dat er idd wat meer gedaan wordt aan basecamping. Want zoals hierboven gezegd, wanneer de besten in 1 team zaten (wat veel gebeurde) was het mindere team daar de dupe van.

Ik ben ook blij dat er nu een SP inzit. Dat miste ik bij WH wel. Ik wou weten waarom de Eucadians en chernovans tegen elkaar aan het vechten waren.

Maar de eerste indruk/screenshots/trailer/info: WOW!
0 Kudos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02
/16

vetzigmannetje

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
vetzigmannetje
geaccepteerde oplossing

Ik heb ook warhawk uren gespeeld. Maar na een jaar elke dag minstens het gespeeld te hebben ken je onderhande wel elk hoekje en gaatje en kom je er achter dat teams meestal slecht verdeelt zijn.

Ik heb de trailer al bekeken van Starwark.

-Nice een singel player, teminste iets te doen als psn er weer uitligt :smileytongue:
- Het plaatsen van eigen gebouwen en muren ook tof. Dan krijg je dat echte front gevoel.

-De Warhawks Upgrade nice. Nu kan je hem teminste ook op de grond gebruiken (toch).

Wat ik wel minder leuk vind is dat de landschappen wel erg science-fiction wordt en de gebouwen en wapens ik herken bijna Warhawk er niet meer in jammer genoeg :smileysad: . Heb ook namelijk een voorkeur voor spellen die meer in deze tijd afspelen of wat in de komende 20 jaar misschien werkelijk kan worden.
Maar ik ga hem toch kopen als hij uitkomt. :smileytongue: . Misschien dat mijn smaak dan verander voor science-fiction spellen.

Kan niet wachten.

0 Kudos

02
/16

Peronard

44%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Peronard
geaccepteerde oplossing

warhawk was mijn eerste game op de ps3 die ik nu ook nog steeds speel. eerste indruk van starhawk was ook wow en doen zag ik dat je eige gebouwen kost plaatse was heel vet dat zie je in geen  ps3 game ik vind geen min punten dus voor mij is hij goed ik ga hem zeker kopen hopelijk spelen de makers van starhawk ook de eerste maanden van starhawk dat ze zien hoe de spelers de gebouwen gebruiken

0 Kudos

02
/16

snelvuur

22%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
snelvuur
geaccepteerde oplossing

hee peronard TEG m8   ik heb nog geen code, dus helaas geen oordeel maar wat ik gezien heb ziet er mooi uit.

groeten

0 Kudos

02
/16

Joemoe77

21%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Joemoe77
geaccepteerde oplossing
Hey Peronard en snelvuur ^^ TEG m8's :P Zelf heb ik Warhawk met de release gekocht en echt heeel vaak gespeeld maar ik vond het levelen in rang wel heel erg moeizaam gaan, is mijn allereerste shooter die ik speelde dus dat ging niet zo vlot in t begin :P Hoop dat we daar iets minder lang over moeten doen in Starhawk, heb dus na 3 jaar alleen nog heel af en toe Warhawk gespeeld! De bèta van Starhawk ziet er goed uit, besturing vind ik ook prima, mis alleen wel een button layout of de optie om deze aan te passen, komt misschien nog? Bij de hawk mis ik de hoover stand van de Warhawk, jammer! Gelukkig kan deze ook lopen maar ik heb toch liever een Warhawk :P Verbeterpuntje vind ik nodig voor het behoud van behaalde kills/xp punten/rang, nu al minstens 10x gehad dat als ik bijna lvl 3 ben en de host de server sluit na een paar potjes alles weer foetsie is en je weer op nieuw moet beginnen! Even een autosave na elke ronde invoegen zou ik zeggen! Want 1x oké kan gebeuren maar 10x na elkaar is gewoon ronduit heel erg frustrerend!!! :( Ondervind wel de zelfde verslavende drang naar nog 1 potje net als bij Warhawk ^^ Ik denk er in ieder geval wel aan om hem te kopen met de release :P
0 Kudos

02
/16

GameNOOB

23%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
GameNOOB
geaccepteerde oplossing

Ook als de meesten van jullie heb ik warhawk best veel gespeeld.

en ik moet zeggen dat zo mooi vooruit zijn gegaan, het ziet er grafisch super uit, en het zelf bouwen van je garage enz. is echt een mooie toevoeging. zo moet je er tenminste iets voor doen voordat van de  je iets krijgt in het spel. wel moet er echt gewerkt worden aan het continu failen van de matchmaking. want  8 van de 10 keer kom ik er toch niet snel in ook zelf naar een goede server zoeken zorgt te vaak voor dit probleem. maarja dat nemen we dan maar met een korreltje zout. want het is immers maar de beta versie.

0 Kudos

Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Am4deos
geaccepteerde oplossing

GameNOOB schreef:

Ook als de meesten van jullie heb ik warhawk best veel gespeeld.

en ik moet zeggen dat zo mooi vooruit zijn gegaan, het ziet er grafisch super uit, en het zelf bouwen van je garage enz. is echt een mooie toevoeging. zo moet je er tenminste iets voor doen voordat van de  je iets krijgt in het spel. wel moet er echt gewerkt worden aan het continu failen van de matchmaking. want  8 van de 10 keer kom ik er toch niet snel in ook zelf naar een goede server zoeken zorgt te vaak voor dit probleem. maarja dat nemen we dan maar met een korreltje zout. want het is immers maar de beta versie.

Je hoeft niets te doen .... alleen maar wachten tot je genoeg blokjes hebt. :P

0 Kudos

02
/16

lokenove

25%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
lokenove
geaccepteerde oplossing

Ik vind het spel echt geweldig:Stupid:

0 Kudos

02
/16

DanielSun_007

21%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
DanielSun_007
geaccepteerde oplossing

net in de PS3 gegooid, kan niet afwachten :) twee minpunten vooraf betreffend de eerste indruk. Het DTS 5.1 doet het niet en de promotie code doet het ook niet. De Online Voucher deed het weel, maar nu aan de *****..!!Groeten

0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer