Starhawk

Beantwoorden

Re: Starhawk beta feedback

Gisteravond even op zoek gegaan naar die mijnen in het midden van de map Acid Sea, maar niet gevonden. Als je die trap op bent kom je op een klein platform, maar dat was steeds leeg. Ook op die Space map heb ik ze nog niet gevonden.

Dat "langzame" vliegen met L2 en R2 was ook al zo in Warhawk. Daarmee kon je heel snel omkeren en om je eigen as draaien. Was ook handig om snel achtervolgers kwijt te raken en de rollen om te draaien. In Warhawk kon je een looping maken om achter je achtervolger te komen, of je gebruikte L2 en R2 om horizontaal te draaien. Heb het ook gedaan in Starhawk, maar ik vond het nou niet echt langzamer gaan.

Sinds die 1.09 update hebben ze de vlag meer naar het midden van de homebase verplaatst. Wat je nu ziet is dat ze 4 muren om die vlag heenbouwen, die upgraden naar wallgates, 4 turrets binnen die muren plaatsen en het gevolg is dat je nooit meer bij die vlag kan komen. Alleen als je een jetpack hebt, kan je over de muren heen vliegen. Maar dan kom je er niet levend weg, want je wordt meteen neergeschoten door die turrets. Op deze manier wordt het bijna onmogelijk om die vlag daar weg te krijgen.

Het geluid is nog steeds dramatisch. Het enige wapen dat een beetje goed klinkt, is de turret op de Razorback. De rest klinkt alsof je met spruitjes loopt te schieten.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Ah kijk.... dat is beter. :Thumbs: Thanks

Op Space liep ik dus steeds de verkeerde kant op, in de richting van die rift dealer. Maar ze liggen wel een heel eind weg op die map. Nog een paar stappen en je bent bij de vijandelijke homebase.

Op Acid Sea nam ik de verkeerde trap. Wist niet dat er aan de voorkant van dat gebouw nog een trap was. Ik reed met die Razorback die schuine helling op en dan is daar rechts nog een trap. Volgende keer moet het lukken.

Graag gedaan :smileyhappy:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 25 van 35 (207 Weergaven)

ik heb vandaag een code gekregen dus morgen eens uitproberen :smileyhappy:

Het is helemaal nieuw voor, want ik heb nooit Warhawk gespeeld. Feedback volgt :smileyhappy:

Level 1

Level 1
Zrmi
Bericht 26 van 35 (203 Weergaven)

Ik wil ook een beta code! Helaas zat bij mijn Uncharted 3 special edition ook geen beta code zoals beloofd werd :smileysad:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 27 van 35 (199 Weergaven)

ik heb denk ik een beta gekregen omdat ik mij ingeschreven heb voor nieuwsbrieven van Starhawk, dus misschien het proberen waard :smileywink:
Community Manager
pandapandora
Bericht 28 van 35 (172 Weergaven)

De beta is nu beschikbaar voor iedereen, dus laat zeker je feedback achter in dit topic! :smileyhappy: Wat vind je van de beta?

thepandorapandora-twitter2.png drippy a03.gif

MVP
CyberDie21
Bericht 29 van 35 (165 Weergaven)

Zal het spel nog eens een keertje opstarten, en dan kunnen we weer aangeven wat en hoe ik het vind :smileyhappy:

ziet er goed uit, speelt lekker, alleen een room joinen is moeilijk en ik zou graag een partysysteem zien, en die rekening houd dat ik graag met mn vrienden speel ipv er tegen voor de rest belooft het wel een leuke game te worden greetz musty
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws