Beantwoorden

Re: Starhawk beta feedback

update 1.2.9 is leuk met de vaardigheden die je nu kunt aanpassen, nu nog n partysysteem dan wordt t n geniaal spel

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
patryk_pro_gamer
Bericht 32 van 35 (55 Weergaven)

hallo , het is een fantastise game starhawk. k ik heb een aantal vragen die ik nu ga stellen. gaan er meer wapens komen want gans de tijd met de zelfde saaie shotgun lopen word saai , kunnen jullie tijdens de snaiper modus L2 en R2 als zoom in/out gebruiken zou heel tof zijn . en meer upgrades doen want voort moment heb ik maar ene gevonden :een poort in een muur. en zouden jullie een apparte ding kunnen doen voor de muuren (BV:11/20 muren setted en bv;23/32 buildings setted onder elkaar) want sommige spelers zetten graag muren te veel en dan kan je nix extra zetten bv niewee bunker. en ik heb een klein probleem met dat gat in de bunker waar je ammo neemt. ik zit er veilig in bv in het midden van de map en op ene keer krijg ik een nife heel ambetant bv als iemand bij jou thuis komt zonder invite. wat ook ambetant is is dat je 8 punten nodig hebt voor de protect shield. voor dat je alles zet bv revive spot binnen 4 muren en dan nog een paar torentjes voor het te beschermen is alles op en moet je de base achter laten voor weer een beetje rift energie te collecten en als je trg komt zijn er een paar vandalen die alles kappot hebben gemaakt  met hun bazookas het zou heel aangenaam zijn als jullie de prijs zouden laten zakken. en nog het laatste : please zet meer upgrades zoals die torens een  kleine upgrade en het is een repair toren maar niks voor free bv elke upgrade 1 rift energie . en nu de goeje dingens het is het eerste spel die zon iedee brengt . ik dacht na bij battlefield 3 dat het leuk zou zijn om zelf te mogen kiezen wat waar (de buildings) en toen ontdekte ik jullie game die ik zeker ga preorderen als dat ga kunnen bf3 heb ik voor junie ge preorderd en hij kwam uit op oktober veel w8ten maar dan wel voor een goei werk ik hoop dat julli game ook in de goeje richting gaat.

Delen
Member
Vulcony
Bericht 33 van 35 (47 Weergaven)

Ik denk juist dat het feit je niet kunt hooveren een groot pluspunt is.

Zo zijn de warhawks niet te sterk en geeft het mensen de kans om ook zonder een hawk te kunnen vechten.in warhawk vond ik de hawks te oppermachtig en ben toen ook snel afgehaakt.Ik vond het zo easy on kills met een warhawk te krijgen dat ik er gewoon simpel van werd.

Laat dat hooveren maar zitten dit geeft wat meer challenge voor het spelen in een hawk.

Het feit dat je ermee kunt lopen is ook grappig gedaan (Zal in plaats van het hooveren zijn gekomen).

Verder ben ik benieuwd hoe ze de upgrades gaan maken voor het stijgen in rank. ik hoop dat je meer kunt vrij spelen dan alleen wat nieuwe skins voor je hawk etc zoals in warhawk.

groeten.

Delen
Member
hopmans83
Bericht 34 van 35 (37 Weergaven)

Lijkt me ook een mooie game , als ze eerst ff die fout herstellen ,,,,, ik kan niet in de server komen omdat hij aangeeft geen servers online zijn !!!

Verder hoor ik alleen positive reactie's ook van vrienden van mij !!!

Delen
Member
SprintingPuma
Bericht 35 van 35 (31 Weergaven)

Starhawk is een ontzettend goed spel. Ik vond Warhawk leuk maar ook enorm frustrerend soms omdat het niet goed gebalanceerd was. Een warhawk kon zo makkelijk kills halen op infantrie.
Ik ben heel benieuwd naar de andere maps en het feit dat Acid Sea en Space 'klein' worden genoemd, beginnen er wel zo vragen te komen of het zo leuk spelen is als deze 8vs8 kleine mappen. Ik denk dat het te chaotisch zal zijn en minder solowerk, zoals je bij deze kleine mappen toch wel goed kunt doen.
Delen
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team