Starhawk

Beantwoorden
MVP
Handige_Harry
Bericht 11 van 35 (205 Weergaven)

Re: Starhawk beta feedback

het enige wat warhawkerig is zijn de controls voor de rest ben ik diep teleurgesteld voelt totaal niet als een warhawk game aan (eerste indruk). tot nu toe teleurgesteld.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 12 van 35 (192 Weergaven)

Het mist heel wat van de actie zoals Warhawk dat had. In Warhawk stond alles gereed en kon je binnen 1 minuut al felle luchtgevechten hebben. Vliegtuigen stonden overal gereed.

In Starhawk (zoals het nu is) moet je eerst de verdediging nog opbouwen. Het bouwen van 1 muur gaat nog wel redelijk snel, maar voordat je 3 muren aan elkaar gelinkt hebt om een doorgang af te sluiten ben je al ongeveer 2 minuten verder. Op de map Acid Sea heb je 3 wegen rond het gebied van je vlag die je moet afsluiten om te voorkomen dat een vijandelijke Razorback (jeep) er door kan. Dan is het te hopen dat je teamgenoten slim genoeg zijn om de andere 2 wegen af te sluiten als jij bij 1 weg 3 muren staat te bouwen. Doen ze dat niet, dan ben je in je eentje zeker 6 minuten bezig om 9 muren te bouwen.

En als de verdediging dan eindelijk staat, met turrets en grote beamturrets (tegen inkomende warhawks) dan moet je wachten totdat je weer 6 blokken hebt voordat je eindelijk zo'n transformer robot kan plaatsen. Ik denk dat het zeker 10 minuten duurt voordat je kan gaan vliegen als je eerst de verdediging in orde wil maken. En dat is gewoon te lang wachten in vergelijking met Warhawk.

Door het bouwen is het meer een strategy-game geworden. Het vechten en de actie is voor een groot deel opgeofferd aan het bouwen. Leuk voor degenen die alleen maar willen blijven verdedigen, maar als beide teams de eerste 10 minuten moeten besteden aan het bouwen van verdigingsmuren en turrets, dan is dat een achteruitgang ten opzichte van Warhawk.

Ohja... weet iemand hoe je die mijnen kan krijgen? Tot nu toe heb ik allerlei geweren gevonden, granaten en een repair tool, maar mijnen heb ik nog niet kunnen ontdekken.

MVP
Am4deos
Bericht 13 van 35 (189 Weergaven)

Had geen tijd meer om bovenstaand bericht te bewerken.

Hier nog een filmpje over wat ik laatst bedoelde, dat een team wordt afgeslacht in hun homebase en dat ze geen tijd hebben om iets te bouwen.

http://youtu.be/TO-Rfya6e1M

Duidelijk te zien dat er geen enkele vorm van verdediging is bij het groene team. Het wordt zelfs zo erg dat het rode team een turret kan plaatsen in de homebase van het groene team. En regelmatig zie je een rode warhawk landen in de groene homebase om te spawnkillen ... zie bij 9.55 ... Let ook op dat de persoon gewoon geen gelegenheid krijgt om iets te bouwen omdat ie daarvoor niet genoeg blokken heeft na een respawn en ook geen gelegenheid voor krijgt door de constante spawnkills van de vijandige warhawks in hun homebase. Echt niet leuk meer.

Beta Tester
markaveli81
Bericht 14 van 35 (163 Weergaven)

Am4deos wrote:

emot-words.gif

Bedankt voor al je feedback Am4deos, het zal zeker doorgegeven worden. Je hebt gelijk dat het inderdaad dat het soms nogal moeilijk is als je team in binnengesloten is in je eigen basis, ik heb het zelf al enkele keren meegemaakt en het is nooit leuk. Maar je kan wel maatregelen om zulke tactieken tegen te gaan.

Het klopt inderdaad dat je in de eerste 2 minuten van een match al snel de vlag van de andere team kan pakken door meteen een garage te bouwen en samen (of alleen) naar de vijandelijke basis te rijden. Aangezien bijna iedereen dit doet, blijf ik meestal in de home base en bouw enkele muren/turrets rond de vlag en kijk tegelijk uit naar vijandelijke jeeps. Als ik ze zie, in de Acid Sea level, klim ik meteen naar mijn eigen vlag (en als ik genoeg 'power' heb, bouw ik een turret) om ervoor te zorgen dat zij mij niet omrijden. In de Space Platform spring ik naar beneden achter het vlag om die jeep te vermijden en klim ik gewoon terug naar boven via de trappen aan de linkerkant.

Verder heb je ook 'cannisters' dicht bij de bases die je kan beschieten voor extra 'powers' zodat je niet zo lang hoeft te wachten om te bouwen. Zelf nadat ik muren en wat turrets heb gebouwd, focus ik meer op offense. Voordat ik mijn basis verlaat, zorg ik ervoor dat er genoeg turrets/team leden er zijn en maak ik een nieuwe spawn point in midden van de map.

En yup, ben zo een die een bunker bouw in het midden en rakketten afschiet naar de vijandelijke basis. :smileysad:

Mijnen.

Space platform, als je met je rug naar de eigen vlag staat ga je naar links en op het einde ga je rechts naar boven. Bovenaan heb je een brug en aan de zijkanten voor je de brug over gaat vind je ze aan de linkse kant. Dit is zo als je zowel in het groene of rode team bent.

Acid sea, als je van het rode kamp naar het groene rijdt langs de rechtse kant, moet je een zijweg nemen en dan vind je ze aan de rechtse kant.

Ik heb er al enkele uren op gespeeld en het is voorlopig het enigste spel dat me van WARHAWK kan weghouden.

De update voor de WH is al een hele verbetering, maar de grondtroepen hebben een groot voordeel, ze hebben betere wapens dan de WH (voorlopig) en het is mij nog altijd niet gelukt om al vliegend een jeep die een vlagdrager aan boord heeft, om die kapot te schieten (het hooveren met een WH nog steeds niet mogelijk).

Eergisteren op de map Acid Sea in het midden van de map met 1 teamlid een volledige basis gebouwd met Sniper toren, turreds een respawnpunt en een wapenbunker. Het was de eerste keer dat ik met hem samenspeelde en tesamen haalden we de ene na de andere WH vanop de grond neer en met de sniper schoten we continu de vijand neer in hun basis. Dit zou in WH niet mogelijk zijn.

Sinds de laatste update ben ik terug overgeschakeld noor normal flight, maar het ontwijken van luchtgestuurde bommen lukt me niet, ik heb al van alles geprobeert, zoals andere controllers te gebruiken L3 en nog steeds raken ze me. Dit en het feit dat de grondtroepen betere wapens hebben maakt dat ik (voorlopig) WH nog altijd beter vind. De warhawks in starhawk komen te kort om echt een verschil te maken.

MVP
Am4deos
Bericht 16 van 35 (145 Weergaven)

@ posseidon: Bedankt voor die info over de vindplaatsen van de mijnen. Denk dat ik ze nu wel weet te vinden.

Die "warhawk" van Starhawk is inderdaad niet opgewassen tegen sommige grondaanvallen. De laserstraal van die grote beamturret kan je bijvoorbeeld niet ontwijken en ook heb je geen anti-radar sneeuw om gelockte raketten uit te schakelen... ook geen onzichtbaarheid meer. Maar wat helemaal waardeloos is, is dat je niet meer kan hooveren. En dat heb je nou juist nodig om rijdende voertuigen (met de vlag) te stoppen. Nu kan je er alleen maar achteraan vliegen, maar doordat je niet kan afremmen vlieg je er gewoon voorbij.

Heb gisteravond wel een paar leuke potjes kunnen spelen, maar dat kwam doordat er niet gespawnkilled werd door landende warhawks in de homebase en doordat ons team goed verdeeld was in aanvallers en verdedigers. Onze homebase werd wel aangevallen en muren werden wel vernietigd, maar doordat er genoeg verdedigers waren konden er snel weer nieuwe muren en turrets geplaatst worden. Zo hadden we een groep verdedigers en een groep aanvallers die steeds met de Razorback naar de vijandelijke vlag reden. Op die manier is het spel in evenwicht en dan is het best leuk.

Het is veel meer een teamspel geworden dan Warhawk. Er kunnen maximaal 32 objecten gebouwd worden, dus is het belangrijk dat mensen niet 2 x hetzelfde object plaatsen. Bijvoorbeeld 2 supply bunkers in de homebase is niet slim. Ook is het belangrijk dat de muren en turrets op strategische plekken gebouwd worden. Daar hoefde je in Warhawk geen rekening mee te houden, want alles was al gebouwd. Je wist precies langs welke route je moest ontsnappen met de vlag. Nu is dat allemaal variabel en onzeker geworden.

Er zijn zeker nog veel dingen die verbeterd moeten worden en ik hoop dat ze dat ook gaan doen voordat het spel uitkomt.

Member

Member
nl_troop
Bericht 17 van 35 (144 Weergaven)

[ Bewerkt ]

De Starhawk Beta, het was even wennen maar aangezien ik ook flink wat Warhawk gespeeld heb kon ik me redelijk snel aanpassen.

Ik vind de nieuwe manier van sniperen heerlijk, maar het nadeel is dat de no scope daar onder lijdt, wat echt een van de leukste manieren was om iemand neer te halen.

Ik vind de Rocket launcher niet effectief genoeg tegen personen, hoewel het goed werkt tegen hawks alleen jammer dat hij niet lockt op een Hawk op de grond.

Na de update 1.0.5 vind ik de shotgun bijna overbodig, ik denk dat de Kinetic rifle bijna even effectief is van close range.

Het gene waar ik me het meest aan erger is het ranken, ik ben al meerdere keren tot lvl 3 ge-rankt maar elke keer als ik weer inlog ben ik weer lvl 0, ik weet niet of dit bij andere ook zo is? Bij een vriend van mij is dit ook het geval.. Soms zit ik toch in een server met iemand die wel een 'hoog' level is dus ik weet niet of dit alleen bij mij het geval is?

Ik begrijp dat het nog maar een Beta is maar ik ben wel benieuwd.

Het meest benieuwd ben ik naar de customisation en wat je nog meer unlockt als je een nieuwe rang berijkt, inderdaad.. RANG ik hoop niet dat ze met een level systeem te werk gaan.

Inderdaad Am4deos, aan het geluid moet nog gewerkt worden, ik vertrouw er volledig op dat dit goed komt.

Ik merk inderdaad ook wat van de dingen die jullie genoemd hebben, ik vertrouw er op dat dit allemaal goed komt, helmaal omdat er bij light box zo goed word omgegaan met alles wat verbetert moet worden.

Of het hooveren er komt weet ik niet, ik denk dat we nog even moeten wachten op het eind resultaat.

Voor mij een absolute must have! Op het moment dat de knop pre-order verschijnt maak ik er meteen gebruik van!

Level 1

Level 1
nLogic
Bericht 18 van 35 (131 Weergaven)

Het levellen werkt bij mij ook niet...althans zodra ik weer inlog moet ik ook weer opnieuw beginnen.

De 'sneeuw' om gelockte raketten mee af te wenden zit er volgens mij gewoon in...ik dacht dat R3 de aangewezen knop is, maar pin me er niet op vast, ik heb ook nog niet zoveel in de warhawk gevlogen.

Verder vind ik het machinegeweer voor de grondtroepen niet echt effectief genoeg...voordat je iemand daarmee heb gedood heb je al 10x zo'n raket of granaat om de oren gehad. Ook het aimen lijkt ermee minder goed te gaan dan in warhwak.

Verder mis ik de Tanks...weet iemand of die niet in deze levels zitten vanwege de grote? Of komen er geen tanks in Starhawk?

Is het verder ook de bedoeling om errors en freezes te melden op de forums, of niet? Heb namelijk al aardig wat server errors voorbij zien komen.  

MVP
Am4deos
Bericht 19 van 35 (128 Weergaven)

Volgens mij is die nieuwe update 1.06 niet helemaal fris.  Kon vanavond totaal niet joinen en had 2 x een freeze. Toen mijn PS3 na de 2e freeze kwam melden dat de systeemsoftware mogelijk beschadigd kon zijn, heb ik het maar opgegeven. Gelukkig verliep het herstel van de systeemsoftware zonder problemen.

@ Am4deos : mijnen ACIDSEA

In het midden van de map staan gebouwen, langs de zijkant ervan is er een ladder, als je die neemt vind je de landmijnen, bij mijn vorige melding was ik fout, als je het zij smal zijwegje neemt vind je de repaire tool.

My bad sorry.

Ik heb deze week enkele uren gespeeld  en het gaat steeds beter.

Er is al veel verbeterd met de WH en inderdaad met R3 heb je anti bommen sneeuw. Dit is onbeperkt, dat is al een serieuze verbetering.

Het hooveren is nog altijd niet mogelijk en dat is nog altijd een groot minpunt.

Ik heb ook gemerkt als er tijdens het vliegen missiles op je af komen en je drukt in volle vlucht op de cirkel van je controler dat de missiles je niet raken terwijl je valt.

Als je tijdens het vliegen tesamen L2 en R2 indrukt vlieg je heel traag en ben je zeer wendbaar, ik moet er wel nog op oefenen, maar het is leuk.

Ik kan niet wachten tot er in Starhawk dropbommen en TOWs te verkrijgen zijn.

Het bouwen van constructies is nu ook versneld

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws