Starhawk

Beantwoorden
MVP
Am4deos
Bericht 11 van 21 (1.078 Weergaven)

Re: Warhawk Recrutering

Hmmm.... ik heb al meer dan 10.000 punten en ben nog steeds soldaat 1e klas. Komt doordat ik dat lintje niet kan krijgen. Vraag me af of die info wel klopt. :Confused:

Gisteravond voldeed ik in 1 potje aan de eisen voor dit lintje ... 1 tegenstander platgereden, 1 (meerdere eigenlijk :smileyvery-happy: ) tegenstander gekilled, 3 bonuspunten (had er 5) en 4 minuten in een Warhawk gezeten zonder dood te gaan (gewoon ergens op een veilige plek stil gehangen). Maar ik kreeg dit lintje niet. :Mad:

Of mag je soms maar 1 kill hebben en niet meer dan 3 bonuspunten?
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
TempusMori
Bericht 12 van 21 (1.081 Weergaven)

Hmmm.... ik heb al meer dan 10.000 punten en ben nog steeds soldaat 1e klas. Komt doordat ik dat lintje niet kan krijgen. Vraag me af of die info wel klopt. :Confused:

Gisteravond voldeed ik in 1 potje aan de eisen voor dit lintje ... 1 tegenstander platgereden, 1 (meerdere eigenlijk :smileyvery-happy: ) tegenstander gekilled, 3 bonuspunten (had er 5) en 4 minuten in een Warhawk gezeten zonder dood te gaan (gewoon ergens op een veilige plek stil gehangen). Maar ik kreeg dit lintje niet. :Mad:

Of mag je soms maar 1 kill hebben en niet meer dan 3 bonuspunten?

tgaat erom dat je in je warhawk 1 voertuig verrot maakt met bestuurder uiteraard, 1 voetsoldaat en 4 mninuten in de lucht
©

Member

Member
[JeRize]
Bericht 13 van 21 (1.081 Weergaven)

mag je er tussen door wel dood gaan dan? bijv. je kilt een soldaat en een voertuig met bestuurder maar in die 4 min dat je in je warhawk zit ga je een paar keer dood maar de tijd die je in je warhawk gezeten hebt achter op een volgend wel 4 min is?
Beta Tester
TempusMori
Bericht 14 van 21 (1.081 Weergaven)

volgens mij gaat het om een minimun totale tijd van 4 minuten in die ronde. dus volgens mij mag je afgeknald worden tussendoor
©

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 15 van 21 (1.081 Weergaven)

*snip* -peace-
Beta Tester
TempusMori
Bericht 16 van 21 (1.081 Weergaven)

*snip* -peace- en wat ben jij dan lekker constructief bezig man...
©
MVP
Am4deos
Bericht 17 van 21 (1.081 Weergaven)

Bedankt voor die info TempusMori. :Thumbs:
Heb het lintje vandaag gehaald :smileyhappy: ... die 2 kills moet je idd met de Warhawk maken.

Ging meteen 2 rangen omhoog, omdat ik al eerder de eisen van die volgende rang gehaald had.
Beta Tester
TempusMori
Bericht 18 van 21 (1.081 Weergaven)

mooi zo man, ben blij dak heb kunnen helpen :smileyhappy: op naar de volgende rang
©

Member

Member
alex_mht
Bericht 19 van 21 (1.081 Weergaven)

ik ben rekruut en dan staat er in t spel dat ik een soldaat ben geworden maar dan stopt t spel ben ik nog steeds rekruut hoe kan dit
MVP
Am4deos
Bericht 20 van 21 (1.081 Weergaven)

ik ben rekruut en dan staat er in t spel dat ik een soldaat ben geworden maar dan stopt t spel ben ik nog steeds rekruut hoe kan dit

Dat klopt. Als je tijdens een spel bericht krijgt dat je voorgedragen bent voor promotie, ben je in het volgende spel nog niet gepromoveerd. Pas als je offline gaat en daarna weer opnieuw online gaat, krijg je meteen bericht dat je gepromoveerd bent naar een nieuwe rang. :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws