op 24-01-2009 02:30 PM
op 24-01-2009 07:55 PM
op 24-01-2009 09:10 PM
op 25-01-2009 11:48 AM
Ja, MAG was de naam ... Massive Action Game. Incognito was daar bij betrokken (vanwege hun kennis van vliegsimulatie) en ook de makers van Hardware Online Arena. Die derde ontwikkelaar weet ik niet meer. MAG zou eind dit jaar moeten uitkomen, exclusief voor PS3.
aka_Nero schreef:
Bedoelde je niet MAG? Of bedoel je Harware Online Arena 2?
op 25-01-2009 06:37 PM
Wacht even ...... Jullie vergeten SCE Santa Monica.
Zij zijn Co-developers van Warhawk , Maar ja Zij zijn bezig met het lang verwachte sequal tot een van de beste PS2 games ......
God of War 3 , Dus zij hebben geen tijd op iets te maken voor Warhawk
En Incognito gok ik (Sinds zij de makers van Twisted Metal zijn) Aan Twisted Metal voor de PS3 aan het werken zijn.
(Misschien met David Jaffe en zijn nieuwe studio Eat Sleep Play)
Trouwens waar heb je gelezen dat Incognito aan MAG werkt ....?
Ik heb niks gelezen ..... En eigenlijk niks gehoord over dat ze aan een paar games werken....
Maar ja dat kan ook aan mij liggen ![]()
Oh en ik denk dat er misschien in de toekomst wat voor Warhawk komt maar nu zijn de delovopers bezig.
Misschien een Sequal..... Warhawk 2 : (Eh ..... de subtitel moet ik nog bedenken
) ....
Geen idee wat je in een Sequal voor warhawk moet stoppen maar ja ze bedenken vast wel iets ![]()
Laaste vraag : Heeft iemand de orginele Warhawk op de PS1 gespeeld?
op 25-01-2009 08:15 PM
op 25-01-2009 08:55 PM
Dat origineel is 1 van de beste spellen ooit, die was dik leuk. Had helaas alleen de PC demo ![]()
Warhawk 2: Rise of an Empire
Een 3e fractie, 48p ondersteunend. Dat zou pas een leuke CTF worden, met 3 fracties in het spel.
25-01-2009 09:09 PM - bewerkt 25-01-2009 09:10 PM
X-Flame schreef:Dat origineel is 1 van de beste spellen ooit, die was dik leuk. Had helaas alleen de PC demo
Warhawk 2: Rise of an Empire
Een 3e fractie, 48p ondersteunend. Dat zou pas een leuke CTF worden, met 3 fracties in het spel.
48P? ..... Kom op ... We laten MAG zien wel spel het de meeste spelers aan kan , Ik stem voor 275p ![]()
Mooie subtitle trouwens ..... Alleen ik denk dat iemand hem al heeft gestolen ![]()
Wie heeft nog meer suggesties?
25-01-2009 09:47 PM - bewerkt 25-01-2009 09:47 PM
Warhawk 2: Dawn of the dinosaurs. Of bestaat die al? ![]()
Warhawk 2: crazy flying yo
Warhawk 2
Warhawk 2: Mines are overpowered
Warhawk 2: Fury of the emperor
Warhawk 2: blech, geen ideeen meer.
Warhawk 2: X-Flame pwns
Ik vind de laatste wel wat hebben ![]()
op 25-01-2009 10:37 PM
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]