Starhawk

Beantwoorden

Level 1

Level 1
mitchel987
Bericht 121 van 126 (423 Weergaven)

Re: leukste momenten in warhawk

Mmmh na iki vind et een goed spel en daar heb ik geen last van...

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
vetzigmannetje
Bericht 122 van 126 (417 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Je moet gewoon geen server in gaan van rekruut tot generaal. Voor de rest maak het niet zo veel uit want dan is de kans veel te klein dat je met zwakkere warhawkers bent opgescheept.
Trouwens leuke momenten zijn vooral met onze bg.

In taukrater heb je zo'n brug die het midde gedeelte ontbreekt. Als je daar over heen rijdt met een jeep en warhawk vliegt je van de andere kant aan dan vlieg je het halve veld over :smileyvery-happy:. Ik was bijna een keer in een homebase beland. Maar je kan ook bijna zo hoog komen dat je naast het toptje van het dropschip even stilhangt :smileyvery-happy:. (tuurlijk wel met jetpack voor geval dat.)    Toen ik er niet bij was , waren ze het geluk om een jeep over de homebasis te schieten of duwen of wat dan ook XD.

pAvax: toptictitel even teruggezet :smileyhappy:

Level 1

Level 1
mitchel987
Bericht 123 van 126 (405 Weergaven)

uhh zijn er nog mensen die warhawk spelen? zoja voeg mijn dan toe. Naam: Mitchel987

Level 1

Level 1
vetzigmannetje
Bericht 124 van 126 (399 Weergaven)

Ja Ik :smileyvery-happy: !!!. Zit in de actieve clan ANARCHY!. ObiKanobiE is de clan leider.  Hoef je alleen bericht te sturen om lid te worden :smileyvery-happy:. We gaan binnenkort 2/3 de filmpje maken. :smileyhappy:

Level 1

Level 1
mitchel987
Bericht 125 van 126 (391 Weergaven)

Aah mooi want ik was ook op zoek naar een clan dus dat zal ik morgen ff doen :smileyvery-happy:

Op youtube kwam ik toevallig nog dit filmpje tegen.  

http://youtu.be/XM3rJY0mKeU

Ik heb die poker988 gast heel vaak gezien en die is echt wel goed in een warhawk. Beetje jammer dat hij in die standaard mode vliegt waardoor je veel makkelijker raketten kan afschudden en zelf moeilijker te raken bent. Ik vloog zelf altijd in die andere mode (naam vergeten) waardoor je stabieler kon vliegen en makkelijker kon richten.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws