Starhawk

Beantwoorden

Re: leukste momenten in warhawk

Ik ging vandaag weer even Capture-The-Flaggen, en ik ging met een jeep de brug op, de man met vlag kwam dan aan in tegenovergestelde richting met een jeep.
Hij gaat natuurlijk weer spookrijden en hij botst tegen me op, wordt gelanceerd en hij valt in het water :smileyvery-happy: .
Is dat teamkillen ?:smileytongue:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 12 van 126 (3.166 Weergaven)

Nee dat is een reden om te gaan lachen!

Eucadia - Brug noord

Vandaag was ik weer eens even de vlag aan het vangen toen ik zag dat iemand de vlag van onze basis had meegeomen in een jeep.
Dat laat ik natuurlijk niet zomaar over me heen gaan en dus ging ik hem achterna in een nemesis, en natuurlijk is het saai om weer eens een kruisraket of cluster bommen te gebruiken, dus ik ging de jeep op de brug even smashen met mijn nemesis.
Hij vloog een eindje en kwam bij de brandende gebouwen terecht, je mag natuurlijk niet bij dat gedeeldte komen dus zo gauw hij uitstapte pleegde hij zelfmoord en werd de vlag gereset. OWND!

Ik was op de verkeerde tv aan het spelen dus zijn de foto's heel slecht geworden :smileysurprised:

Beta Tester
TempusMori
Bericht 14 van 126 (3.166 Weergaven)

hahaha dat was denk ik puur toeval of ni :smileytongue:
©

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 15 van 126 (3.167 Weergaven)

Hahah mooie kill iddz.

Dat botsen is vet lijp. In een overmoedige bui in Eucadia 32p ging ik bij die basis tegenover je thuisbasis bij die 2 luchtturetten staan, en ventjes neer maaien met mn sniper. Opeens werd ik vol geramd door een Warhawk en vloog het water in. Echt lijpe kills waar je helemaal om in een scheur kan liggen, al dat gedoe met die botsingen.

Ik vind het wel jammer dat er nog geen cross team talk is zodat je je tegenstander kan uitlachen met zulke mooie kills, nog even wachten :smileyvery-happy:

En verder heb ik vandaag bij Archipel A.-bestorming een teammaat in een jeep in het water geduwd met een tank bij bocht waar de airstrike zit. Ik zag dat hij voor me vast zat maar ik ging gewoon doorduwen en hij kiepte om en wat later viel hij door het gat tussen brug en het heuveltje in het water.
Niet heel erg aardig maar ik ging hem natuurlijk wel even uitlachen :smileyvery-happy:

Beta Tester
TempusMori
Bericht 17 van 126 (3.169 Weergaven)

Ik vind het wel jammer dat er nog geen cross team talk is zodat je je tegenstander kan uitlachen met zulke mooie kills, nog even wachten :smileyvery-happy:

ik heb zo gevoel van als dat wanneer dat er is dat er enorm veel gescholden gaat worden... of het dan leuker word om te spelen weet ik ni...
©
Beta Tester
ric-core
Bericht 18 van 126 (3.169 Weergaven)

pas nog schoon zo gele missel op luchtafweering bom 3 mensen dood
dat vond ik wel cool

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 19 van 126 (3.169 Weergaven)

haha, snipers letten nooit zo op op raketten enzo, zelfs niet als ze naast anti lucht wapens gaan staan....de sukkels.

btw ik had gister in unranked 2p met 1 luchtmijn 3 mensen dood, vet lijp
Beta Tester
ric-core
Bericht 20 van 126 (3.169 Weergaven)

kreeg gistere opeens combat medal maar die heb ik al paar maanden vond ik ook wel vaag
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws