Starhawk

Beantwoorden

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 21 van 126 (2.794 Weergaven)

Re: leukste momenten in warhawk

klopt idd geen hol van. Ik kreeg 3weken geleden de Bandit geweer badge, terwijl ik de Warhawk versie al heb. Maar ja die servers kloppen niet echt. Ik ben allang blij dat ie ze niet wist ofzo
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
Kendorjia
Bericht 22 van 126 (2.794 Weergaven)

Ik heb ooit eens, toen Warhawk net uit was de met CTF de vlag gecapt op die map met dat grote standbeeld, die stad, ben de naam ff kwijt, en dan samen met teamgenoot in zo'n jeep racen naar de basis, achtervolgd door vier Warhawks een tank en twee jeeps... ik heb zelf een jeep en twee Warhawks neergekregen met dat afweegeschut op de jeep en voor de rest ZEER veel geluk gehad dat die jokers ons niet konden raken/killen... Verder dankzij vette steun van andere teamgenoten in Warhawks onze basis bereikt, en de vlag dus kunne cappen

Was echt erg gaaf... dat gevoel van oh yeah OWNAGE als je zo'n Warhawk die je achterna zit neerhaalt...

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 23 van 126 (2.794 Weergaven)

Das idd een lekker gevoel. OF als je achter een Warhawk aanzit die achter een jeep van je team aanzit en hem dan verrot schiet. Lekker die adrenaline door je lichaam ondanks dat het een spelletje is, heerlijk gewoon!
Madmaxx
Bericht 24 van 126 (2.794 Weergaven)

Mijn mooiste moment was gewoon dat ik met mijn tank een Warhawk uit de lucht haalde die vloog en op een flinke afstand was.

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 25 van 126 (2.794 Weergaven)

Mijn mooiste moment was gewoon dat ik met mijn tank een Warhawk uit de lucht haalde die vloog en op een flinke afstand was.

bij mij ook 3 dagen geleden puur geluk

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 26 van 126 (2.802 Weergaven)

Heb ik nog steeds niet gehad:smileysad: Ik raak ze wel eens maar lag zorgt ervoor dat ze de klap niet voelen.
MVP
CyberDie21
Bericht 27 van 126 (2.801 Weergaven)

Je moet gewoon op het juiste moment schieten en vaak net iets boven de Warhawk mikken. Zo is het mij al best vaak gelukt.
Echt leuke momenten heb ik niet. Misschien met de nieuwe pack die vanaf woensdag te downen is.
MVP
Am4deos
Bericht 28 van 126 (2.801 Weergaven)

Volgens mij was een ander mooi moment van jou toen je mij in de Warhawk tot ontploffing bracht met de verrekijker. Dat gebeurde tijdens die Deathmatch op Eilandkamp. Ik kwam met de Warhawk aangevlogen naar dat hogere gedeelte met de bedoeling om daar een clusterbom te droppen. Net toen ik boven dat gedeelte vloog, was jij vanaf de overkant (met die 2 uitkijktorens) met de verrekijker aan het richten op die gasten. En stom toevallig trof die airstrike mij precies op het moment dat ik daar overheen vloog.:eek: Heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Beta Tester
TempusMori
Bericht 29 van 126 (2.801 Weergaven)

Misschien met de nieuwe pack die vanaf woensdag te downen is.

zeker weten? release datum is 17 april dacht ik en de store word 's woensdags niet geupdate enkelt op donderdag
©

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 30 van 126 (2.794 Weergaven)

Update 1.3 heeft ie het over denk ik. Daar krijgen we een hoop zooi bij!
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws