op 16-08-2008 08:48 PM
Ik wel. Ik had ooit eens een ***** die onze eigen vlaggendrager expres het water in duwde. Twas dat team damage uit stond, maar anders....
op 17-08-2008 08:54 AM
21-08-2008 10:04 AM - bewerkt 21-08-2008 10:08 AM
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook zoiets gehad, maar dan werd ik opgetilt door een teamgenoot met een dropship. En hij gooit me zo met tank en al het water in.. tot 3 keer aan toe! Na de derde keer had ik echt zoiets van; "NU PAK IK EEN TOW-MISSLE-MACHINEGUN and I blast you right back to were you came from!!!" Maarja, team damage stond uit. ![]()
Veraders verdienen een ban.
Oja, trouwens, mensen die 'Switch Team' gebruiken, reken ik ook tot veraders.

21-08-2008 12:43 PM - bewerkt 21-08-2008 12:44 PM
NipponExpress schreef:(...)
Oja, trouwens, mensen die 'Switch Team' gebruiken, reken ik ook tot veraders.
Bericht bewerkt door NipponExpress op 21-08-2008 10:08 AM
Dat deed ik vroeger omdat ik toe vaak kannone voer was (nu nog steeds hoor maar minder
)
Zodat ik wat minder dood ging, ik deed het wel bijna altijd als ik juist begonnen was met het potje.
Tegenwoordig doe ik dit niet meer omdat je dan zoiezo dat lintje niet kan krijgen.
op 21-08-2008 05:58 PM
En dat lintje levert weer bonus op ![]()
Weet je wat trouwens ook leuk is, dat je als team samen werkt om de 4 cores, vlag of wat ever uit een dik verdedigend team te halen
levert voor de verdedigend team veel kills om maar is gewoon mooi om te zien in de laaste minuut die vlag uit de basis te halen en er mee weg te komen...
op 15-05-2009 06:04 PM
Niet echt een leuk moment, maar meer een vreemde situatie meegemaakt.
Op Destroyed Capitol had ik eens de vlag weggekaapt en liep er mee (mes in de hand) over die smalle brug aan de zijkant naar onze homebasis. Ik was inmiddels voorbij die middelste basis, niemand had me nog gezien en ik dacht al "ik ga dit halen!" Tot ik opeens dat sissende geluid van die verrekijker hoor en BOEM! Tijdens het filmpje zag ik waar die gast stond die mij zojuist gekilled had en tot mijn verbazing stond die bovenop de rand van die hoogste toren van onze homebase.
Dat moest ik eens van dichtbij bekijken en omdat het toch tijd was voor wraak vloog ik in een Warhawk omhoog naar die gast. Bleek dat hij zijn eigen Warhawk op het topje van die toren had geparkeerd (?) en hij stond zelf nog op die rand eronder. Ik vuurde een paar raketten op de ***** af, waarna hij zich van die rand liet vallen. Ik denk, die pleegt zelfmoord want een val van zo'n hoogte overleefd niemand. Hij stond precies boven dat plateau in het midden van die toren waar je die opening hebt. Hij liet zich dus vallen naar dat onderste plateau en ik wachtte op het bericht "... heeft zelfmoord gepleegd".
Maar dat verscheen dus niet! Ongeveer 30 seconden later verschijnt het bericht dat ... onze vlag gepakt heeft. Gelukkig werd hij al snel gekilled door een teamgenoot. Maar toch ... vreemd dat hij die val overleefde.
Ik bleef die toren vanuit mijn Warhawk in de gaten houden en even later stond er weer een Warhawk geparkeerd. En staat diezelfde gast weer op die onderste rand met zijn verrekijker. Ik schiet eerst zijn Warhawk kapot zodat hij daar niet mee vluchten kan. En weer laat hij zich op precies dezelfde wijze vallen naar dat onderste plateau! En weer geen zelfmoord!
Wat is nu het vreemde hieraan? Wel, het is namelijk helemaal niet mogelijk om een Warhawk op de top van die hoogste toren neer te zetten en uit te stappen. Later in een lokaal spel heb ik dit zelf uitgeprobeerd en het lukte dus mooi niet.
Iemand een idee hoe die gast daar op die toren uit zijn Warhawk kon stappen? En dan vervolgens ook nog op die onderste rand kan staan? Want volgens mij stuiter je direct naar beneden als je je vanaf die ronde top naar die rand laat zakken. Was trouwens een Portugees die dat kunstje flikte, zag ik later in zijn profiel. Kon het niet vragen aan hem, want hij sprak alleen maar Portugees.
op 15-05-2009 07:17 PM
Ahh ja ik ken beide trucjes. Je kan wel op de hoogste toren op Destroyed Capitol staan. (Ik neem aan dat je bedoelt de koepel onder de airmijn spawn?). Je moet alleen niet op de koepel landen maar op het randje daaronder, waar dat persoon ook op stond.
Om een hoge val te overleven moet je als je valt helemaal naar beneden kijken en dan op het laatste moment een granaat gooien dan overleef je de val. Dit is een glitch die veel te veel mensen gebruiken om weg te komen van onmogelijke plaatsen.
op 15-05-2009 10:06 PM
op 16-05-2009 11:38 AM
Am4deos schreef:
Oh... ik dacht dat ik alle trucjes wel zo'n beetje kende, maar dit zijn 2 nieuwe voor mij. Die Warhawk stond trouwens op de koepel (onder de airmines), niet op het randje. Zou best kunnen dat die gast op het randje uitgestapt is en dat is dus de verklaring waarom hij daar zo kon staan. Maar dan blijft de vraag hoe die Warhawk op die koepel kon staan. Zal het zo eens proberen in een lokaal spel of mij dat ook lukt.
Nou, ik heb geprobeerd om op die rand uit mijn Warhawk te stappen, maar dat lukt dus echt niet. Het onderstel gaat zelfs niet naar beneden en dan kan je helemaal niet uitstappen. Blijft vaag hoe die Portugees dat deed.
op 08-03-2010 03:55 PM
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]