Starhawk

Beantwoorden

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 51 van 126 (2.539 Weergaven)

Re: leukste momenten in warhawk

gisteren bij een brug had ik ff wat mijnen geplaats 3 seconden later BOOM!!! grappig
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Gister iets meegemaakt wat ik nog nooit gezien heb... iemand haalde 62 kills en slechts 2 deaths!!! Was [A*C]forestlawman, met de rank van generaal en hij staat 12e in het klassement. Bij een potje VDV op Eucadia bestookte hij continu onze basis met clusterbommen, TOW, missiles en flitsgeweer. Omdat hij steeds onzichtbaar vloog, was hij ook niet te locken. En hij had het geluk dat zijn team een overmacht in de lucht had. Zodra er van ons een Warhawk opsteeg, werd die meteen neergehaald. Bij iedere aanval scoorde hij altijd meerdere kills met die clusterbommen en die TOW. Het gekke was dat zijn teamgenoten makkelijk neer te halen waren in hun Warhawks, maar hij ontweek alle raketten. Echt ongelooflijk om te zien hoe die gast als een maniak tekeer ging.

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 53 van 126 (2.515 Weergaven)

leuk

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 54 van 126 (2.512 Weergaven)

ik had ooit es een gast die scoorde 95kills in 1 match. En hij gebruikte helemaal niet zo vaak TOWs enzo, gewoon raketten, ik had nog nooit zoiets gezien.

zo'n vaag moment in archipel echt 30 minuten geleden. Ik had de vlag en racete ermee vandoor, toen er net voorbij de 2e basis een warhawk achter me opdook. Hij begint natuurlijk op me te maaien enzo, maar opeens stopt ie, vliegt ie weg om me vervolgens met zo'n klote harde snelheid te duwen dat ik OVER de laatste basis (niet de thuisbasis) heenvloog, klapte tegen dat middenstuk-eiland/plateau/whatever, en toen knikkerde ik het water in... egt meest vette dood ooit eigenlijk.

Ook ging ik gister John Rambo nadoen. 2 gasten in Eucadia, het waren een jeep en een WH dachtten ff dat ze een stadbasis konden overnemen. die gast in de jeep heel cool naar zn wapen achterin beetje om zich heen kijken, dus toen ie de andere kant opdraaide rende ik naar hem toe, begroette hem met mn mes, stapte in dat .50 caliber turret dingetje, en voordat die WH het doorhad blies ik hem helemaal verrot. Fantastusche kills zijn dat altijd.
Beta Tester
ric-core
Bericht 55 van 126 (2.491 Weergaven)

als er bij de tegen stander niet iemand is die heel goed kan vlieg met warhawk  dan haal ik ook zo tussen de 50 en 100 kills met max 5 keer gedood te worde soms lukt het mee ook om niet dood te gaan wat als sodaat op de grond blijf je niet lang leven bij mijn

vandaag ook en gast 1 rang hoge als ik ik kil de hem 3 keer op  de zelfte plek achter elkaar  wou zijn gezicht wel zien

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 56 van 126 (2.486 Weergaven)

gisteren zat ik vast in een grote afslacting ik verrtopte me steeets in een bunker als je op open veld stond verd je afgeslact door warhawks en tanks ik pakte een sniper en ik heb gisteren veel mesen in mijn bunkertje gesnipt
Beta Tester
ric-core
Bericht 57 van 126 (2.483 Weergaven)

ik probeer 1000 tow kills zit er nu aan de 800 zo iets je krijg gewoon 4 punten als je en vliegtuig uit de lucht towt denk net dat iker wel zeker 8 zo dood heb gemaakt psssssst boem lekker hoor

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 58 van 126 (2.472 Weergaven)

3 punten is het waard. En een Hawk slopen met een clusterbom = 2 punten.

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 59 van 126 (2.460 Weergaven)

gisteren was ik in een tank bij zoon toren rond toen kwam een warhawk hij zag me hij **bleep**e een tow op mij af ik sprong uit de tank en booom de tank kapot en de warhawk kapot yea ik heb het overleefd:smileyvery-happy:

Level 3

Level 3
hybrid-leader
Bericht 60 van 126 (2.427 Weergaven)

gisteren een warhawk gekilt met een tank hij vloog lol
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws