Svensk Lobby

Reply

COD MW 3 399 for on line pass *****

jeg troede ps pralede med at deres helt igennem fejlprodukt var gratis. hvorfor skal man så betale for at spille on line ? ? ? BF3 4 ever. jeg skal helt sikkert ikke smide flere penge efter lorte activision HURRA FOR BATTELFIELD 3.

Please use plain text.

Re: COD MW 3 399 for on line pass *****

også jeres latterlige censur jeg skrev W   T    F 

Please use plain text.

Ja - censuren her på boardet er ikke altid lige god - eksempelvis kan man ikke skrive det danske ord " S L U T " :smileyhappy:

Umiddelbart tror jeg, at det der menes med online pass til COD MW3 er, at køber man spillet BRUGT / låner det af venner, så skal man købe et online pass for at kunne spille online. Grunden til dette er nok, at låner man spillet af venner eller køber man det brugt, så tjener udviklerne ikke penge på det, så derfor vil de, at man betaler et beløb for at få lov til at spille online. Men køber du det som NYT i en butik, så får du en kode med, der lader dig spille online gratis.

Please use plain text.

Nu er det jo lidt mere end blot et online pass. CoD: Elite giver adgang til alt DLC til MW3, så man får noget for de 399,- ikke mindst hvis man kigger på prisen på DLC pakkerne til MW2 eller CoD: Black Ops. 

Om man så har lyst til at købe det, må så være op til en selv. 

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 5 of 8 (175 Views)

[ Edited ]

Den kære hr. Ice bruger jo enhver chance for at falde over SONY og PS3, derfor må jeg da også erkende at jeg tager hans meninger og rants mindre alvorligt.

At det er udviklerne og ikke SONY der laver det her nummer ser han bort fra, derudover ser han også helt bort fra han selv har givet dem lov til det, ved at uden videre købe online passes til andre spil - havde han nu mandet sig op da disse passes blev indført og ikke kæbt spil med dette og alle andre havde fulgt eksemplet, så havde de opgivet ideen.

//WhiteWolf

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

øhm nej det har jeg så ikke kære Wolf. altså købt nogen som helst former for on line passes.

Please use plain text.

Kan kun grine..

Det er helt gratis af spille MW3. COD:Elite er IKKE noget du skal købe for at spille.
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 8 of 8 (97 Views)

Icedk71 wrote:

øhm nej det har jeg så ikke kære Wolf. altså købt nogen som helst former for on line passes.

Muligt du ikke har købt dem på storen, men du har købt spil hvor det fulgte med, dermed også støttet dem og ideen, havde brugerne nu mandet sig op og f.eks UNDLADT alle som en at købe MW2 3 whatever, et af de spil der skal have en kode for at aktivere online delen, så havde udviklerne helt automatisk droppet ideen igen - så alle som en er I skyldige i at have givet grønt lys for det.

//WhiteWolf der er ret ligeglad med online passes eftersom han udelukkende spiller online af tvang.

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News