Svensk Lobby

Reply
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 1 of 7 (402 Views)

Fun nights

Hej!

Tänkte att vi skulle komma igång med lite fun nights. Har ni några förslag på spel som ni skulle vilja spela?

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Cimbrer
Registered: ‎17-04-2008
Message 2 of 7 (397 Views)

Re: Fun nights

[ Edited ]

Gran Turismo 5, Battlefield 3, Uncharted 3, bare for at nævne nogle. 

Et andet lidt alternativt forslag, Little Big Planet 2, evt. i form af en creator fun night. 2 hold (eller flere) som hver især skal samarbejde om at bygge en bane, derefter kan der stemmes om hvem der lavede den flotteste/sjoveste bane. 

Man kunne også kigge på nogle lidt ældre spil, eks. Red Dead Redemption eller WipeoutHD. 

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 3 of 7 (388 Views)

Låter bra. Tänkte att jag samlar ihop en lista av spel ni föreslår och sen kan ni rösta på vilket spel ni vill spela innan varje fun night.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Spil som man kan bruge kunne være, Assassin's Creed: Revelation, LittleBigPlanet 1 og 2 er der også mange der har. Og så selvfølgelig det altid populære Warhawk som mange sikkert stadig har på sin PS3.

Tjaaaaa, man har jo alltids:

Killzone
Motorstorm
Little Big Planet
Uncharted
Driver: San Francisco

Men jeg kan ikke bli med på Fun Nights riktig enda... PS3'n er på verksted:smileysad:
Please use plain text.

Er du helt sikker på at det er en god idé at brugerne skal "rösta" (eller "stemme" som vi danskere siger) inden hver Fun Night. Personligt har jeg ikke selv Battlefield 3, men jeg har LittleBigPlanet 1. Så hvis der skal röstas (eller hvad det nu hedder) mellem "Battlefield 3" og "LittleBigPlanet 1" forud for en Fun Night så skal jeg reservere den pågældende aften inden jeg overhovedet ved om der skal spilles et spil jeg kan være med i. Jeg syntes det vil være langt bedre at man laver en "Battlefield 3" event i en uge og så i næste uge laver man en "LittleBigPlanet 1" event.

Dog har jeg en anden ide - og nu ved jeg hvad I alle tænker: "Vi håber godtnok den nye idé er bedre end din sidste 'geniale idé'!". Jeg indrømmer gerne at "Ifør dig en bikini, syng en sang i SingStar, upload resultatet og vind et PS3-spil" lød meget godt i mit hovede i starten, men jeg havde ikke lige tænkt tanken igennem og jeg undskylder for "Boris på 178 kg, der synger 'You Sexy Thing' med 'Hot Chocolate' iført en lidt for lille bikini." Ups :Stupid:

Men min idé er, at når der afholdes en event af en eller anden ***** - det kan være en "Kom og spil Battlefield 3 mod andre spillere fra England" eller en "Skaf Assassins Creed Brotherhood trofæ"-event, så optjener alle der deltager nogle points. Er man den bedste fra boardet, så tjener man selvfølgelig flest point. Ved eksempelvis at blive aftenens "Buzz QUiz World mester", så får man 10 point, men hvis man bliver den dårligste, så får man "kun" 1 point (de tildelte point afhænger selvfølgelig af hvor mange der deltager).

Optjener man så eksempelvis 20 point over flere aftener, så kan man indløse dem til et PlayStation Mini spil, mens har man 50 point, så kan man indløse dem til et PS3 spil. Vil man så eksempelvis gerne indløse sine point til et bestemt spil (eksempelvis hvis man gerne vil have "Sly Cooper Thieves in Time", men man ikke gider at have "The Jak and Daxter Trilogy"), så "koster" det måske 25 point ekstra (Nu ved jeg godt, at spillene selvfølgelig afhænger af hvad der er muligt - og det kan jo også tænkes at visse spil ikke kan ønskes).

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 7 of 7 (345 Views)

Men min idé er, at når der afholdes en event af en eller anden ***** - det kan være en "Kom og spil Battlefield 3 mod andre spillere fra England" eller en "Skaf Assassins Creed Brotherhood trofæ"-event, så optjener alle der deltager nogle points. Er man den bedste fra boardet, så tjener man selvfølgelig flest point. Ved eksempelvis at blive aftenens "Buzz QUiz World mester", så får man 10 point, men hvis man bliver den dårligste, så får man "kun" 1 point (de tildelte point afhænger selvfølgelig af hvor mange der deltager).

Detta låter som en bra idé. :smileyhappy:

Optjener man så eksempelvis 20 point over flere aftener, så kan man indløse dem til et PlayStation Mini spil, mens har man 50 point, så kan man indløse dem til et PS3 spil. Vil man så eksempelvis gerne indløse sine point til et bestemt spil (eksempelvis hvis man gerne vil have "Sly Cooper Thieves in Time", men man ikke gider at have "The Jak and Daxter Trilogy"), så "koster" det måske 25 point ekstra (Nu ved jeg godt, at spillene selvfølgelig afhænger af hvad der er muligt - og det kan jo også tænkes at visse spil ikke kan ønskes).

Jag återkommer.

"Boris på 178 kg, der synger 'You Sexy Thing' med 'Hot Chocolate' iført en lidt for lille bikini." Ups :Stupid:

Har du mött min hyresvärd? :smileysurprised:

:smileytongue:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News