Technische Hulp en Advies

Beantwoorden

De online-id die u invoert, kan niet worden gebruikt. Gelieve een andere online-id in te voeren.

Ik probeerde vandaag een nieuw SEN/PSN account aan te maken maar er staat :De online-id die u invoert, kan niet worden gebruikt. Gelieve een andere online-id in te voeren, wanneer ik het online-id wilt invoeren. Wat ik niet begrijp omdat ik me aan alle voorschriften heb gehouden. Er staan alleen hoofdletters en cijfers in en geen kleine letters. Dus kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt,

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: De online-id die u invoert, kan niet worden gebruikt. Gelieve een andere online-id in te voeren.

Is de naam niet al in gebruik?
Image and video hosting by TinyPic

Re: De online-id die u invoert, kan niet worden gebruikt. Gelieve een andere online-id in te voeren.

Ten eerste bedankt voor het reageren.

En nee hij is nog niet in gebruik omdat er dan staan deze online-id is al in gebruik nu staat er iets anders.

Mooie sign BTW :smileyhappy:

Level 3

Level 3
PESserOranje85
Bericht 4 van 4 (150 Weergaven)

Ik kan hier geen logische verklaring voor geven, anders dan dat je wellicht vreemde tekens, spaties probeert in te voeren. Of dat het misschien toch gaat om een Online ID dat al gebruikt is.

Denk dat je in dit geval beter telefonisch contact met ons kunt opnemen, zodat we aan de lijn stapsgewijs kunnen nagaan wat er precies mis gaat.

Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:

Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
Belgie = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

De openingstijden zijn:

maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws