Technische Hulp en Advies

Beantwoorden

PS3 systeemsoftware functioneert niet correct.

[ Bewerkt ]

Mijn PS3 werkte eerst nog goed. Toen ik hem weer aan deed stond er: Verbind de controller bij gebruik van een USB kabel, en druk op de PS knop. Dat heb ik gedaan, nu staat er:

De systeemsoftware functioneert niet correct. Druk de PS-toets voor een nieuwe herstart.

Indien het systeem op deze manier niet kan worden herstart moet u de systeemsoftware opnieuw installeren. Plaats het opslagmedium waarop de u pdatedata van versie 4.20 of hoger staan en druk de toets START en SELECT vervolgens tegelijk in. Raadpleeg de SCE website voor uw regio hoe de updatedata verkrijgbaar is.

Ik snap er niks van ik heb mijn HDD ofzo niet verwisselt. Wat moet ik nu doen?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: PS3 systeemsoftware functioneert niet correct.

Ik had even op internet gekeken en las dat je hem moest updaten via een USB stick. Dit heb ik gedaan en zit nu vast op 99%, wat nu?

G-sus
Bericht 3 van 17 (536 Weergaven)

Recovery menu.

-
Live By Honour, Kill By Stealth

Wat bedoel je daarmee? De veilige mode? Ik heb dat ook geprobeerd en deed optie 6 maar toen bleef hij vastzitten.

Heeft de technische dienst vakantie?

Naar mijn weten niet. Ik heb EJ zien posten.

Nu installeert hij de update maar zit weer vast bij 99%. En ik kan de veilige modus ook niet meer in, hij begint meteen weer met installeren en zit dan weer vast bij 99%. Zal ik de HDD eruit halen en hem op mijn pc defragmenteren?

Mijn PS3 leeft weer na de zoveelste poging is hij opeens van 60% in een keer naar 100% gegaan. Maar nu ben ik wel al mijn opgeslagen data kwijt, bedankt Sony ze kunnen daar niet eens een normale firmware uitbrengen. Dit zal ik onthouden als ik in de Bart Smit sta en kies voor de 720 of de ps4.

Ik heb nu een nieuw probleem als ik de updatedata van mijn spellen dowload krijg ik tijdens de installatie de foutcode: 80010038. Dit is bij alle spellen zo

Ik heb weer nu een andere probleem... Als ik mijn ps3 aan doe staat er het filesysteem op de harde schijf is beschadigd en zal nu moeten worden hersteld. Als ik dit heb gedaan gaat de PS3 uit en dan weer aan en staat er gewoon weer hetzelfde. Kan iemand van de technische dienst mij nu helpen? Ik wacht nu best wel lang.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws