Technische Hulp en Advies

Beantwoorden

Level 1

Level 1
vincent-jannie
Bericht 1 van 3 (135 Weergaven)

Problemen Fifa Street trophy

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik druk bezig met de nieuwe Fifa Street. Alleen heb ik problemen met 2 trophy's.:Help:

Op dit moment heb ik al een 140 goals gescoord met mijn virtuele pro maar ik krijg de trophy "100 goals" niet. Daarnaast heb ik ook een unlocked item met mijn virtuele pro aangetrokken en een wedstrijd gespeeld in de World Tour maar dan krijg ik de trophy ook niet :Confused:

Wie o wie kan mij helpen??

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
Sandro-kun
Bericht 2 van 3 (127 Weergaven)

Re: Problemen Fifa Street trophy

Wat je dan eens kan proberen is het spel opnieuw te installeren. Daarmee verwijder je verder niks, alleen de game data. Dat doe je als volgt; ga naar Game > Hulpprogramma voor gamedata > druk dan met de driehoektoets op FIFA Street en kies voor verwijderen.

Doe dan het spel er opnieuw in en installeer hem opnieuw. Ga dan naar Game > Klik dan met de driehoektoets op Trofeecollectie > Klik dan op synchroniseren met de server.

Krijg je dan nog steeds niet de trofeeën die je zou moeten krijgen, kijk dan eens of je wel echt aan de voorwaarden voldoet om die trofeeënte krijgen. Wanneer je echt aan de voorwaarden voldoet, en je hebt ze nog steeds niet bel dan eens met EA Games: 0208083219

Succes :Thumbs:

Level 1

Level 1
vincent-jannie
Bericht 3 van 3 (117 Weergaven)

Re: Problemen Fifa Street trophy

Heb de aangeboden oplossing met betrekking tot het opnieuw installeren geprobeerd. Helaas niet met het gewenste resultaat. Zojuist contact gehad met EA. Die verwezen mij door naar het Forum op EA.com. Ik heb daar zojuist het probleem vermeld. Nu maar afwachten op een reactie van hen.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws