Technische Hulp en Advies

Beantwoorden

wat betekent de fout code 8002f14e ?

[ Bewerkt ]

IMG-20110815-00692.jpgwat betekent de fout code 8002f14e ? dit kreeg ik 3 maanden treug ik wou hem update en toen had ik geen beeld meer hij dee niks meer hij wou de update niet instaliren hij liep steets halvewegen vast  en ik had gedaan wat op die foto staat die ik mee stuurde alls het goed is moet die zichbaar zijn en ik hab ook geprobeerd in de veiligemodes te komen maar dat ging ook niet hij dee echt heelemaal niks meer niks hielp meer ook niet met een andere harde schijf der in toen hij het ook nog niet ik had hem op gestuurd om hem om te ruilen toen na een week had ik hem weer en nu vorgeweek ging die weer kapot toen ik hem wou update ik liep ff weg toen was de ps3 uit en aan de voor kant bleef een rood lampje kinperen toen ik hem wou aan zetten ging die ook niet meer aan  hij ging weer uit en weer dat rode lampje kniperen hij dee weer heelemaal niks  niks hielp wat is de oorzaak dat het 2 keer mis gaat het update ik hem me ps3 zo wat naast me router staan en me ps3 via de kabbel aab de router aangesloten een kpn router Thomson KPN Experia Box, en internet zonder vaste telefoon lijn daar kan het tog niet aan lichen dat het miss gaat ?? wat is de oorzaak dan dat die 2 keer stuk gaat tijdens het update hij is nu vorgekeer weer opgestuurd naar sony

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
mjfjge
Bericht 2 van 5 (170 Weergaven)

Re: wat betekent de fout code 8002f14e ?

hoe oud is je ps3? als je lampje na een tijdje begint de knipperen, zou het kunnen dat je y loyd hebt.

ik heb hem in 2008 gekocht en in septermber ging die voor de eerste keer stuk dit jaar toen is dus omgeruild voor een nieuw binnen werk zeg maar en vorgeweek ging die weer stuk toen ik hem wou bij werken de sofware wat is een  y loyd  ??

ik heb hem in 2008 gekocht en in septermber ging die voor de eerste keer stuk dit jaar toen is dus omgeruild voor een nieuw binnen werk zeg maar en vorgeweek ging die weer stuk toen ik hem wou bij werken de sofware wat is een y loyd ??

Level 3

Level 3
PESserOranje85
Bericht 5 van 5 (149 Weergaven)

Vanwege het gebrek aan leestekens kan ik het verhaal niet volledig volgen, maar als ik het goed begrijp heb je exact ditzelfde probleem al een keer eerder gehad en de PS3 toen opgestuurd. Het is zeer opmerkelijk dat exact hetzelfde probleem nu weer is teruggekeerd, maar van afstand kunnen we er helaas weinig aan doen.

De PS3 zal dus opnieuw naar ons opgestuurd moeten worden om het in orde te maken. Je geeft aan dat je in september dit jaar al een omruiling hebt gehad, dus telefonisch kan de PS3 opnieuw binnen garantie worden aangemeld.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws