Beantwoorden
18 jan 2008

Member

Playstation Staff

Bestanden over zetten van PC naar PS3

3 reacties 512 Weergaven Aangemaakt: 18-01-2008
k heb mijn PS3 nu net een week en ik wil mijn foto's mp3 etc. overzetten naar de PS3. Bij de Xbox 360 gaat dat heel gemakkelijk (computer herkent hem meteen in een netwerk) maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen bij de PS3.

u copiër ik alles naar mijn psp en zet het dan op mijn PS3.

Ik heb een wireless Speed touch router (KPN) en een Vista (home premium) computer.

Moet mogelijk zijn toch?
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 4 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Re: Bestanden over zetten van PC naar PS3

Ik zou ook niet weten hoe het werkt, gebruik altijd mijn usb stick of mem. card.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 4 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 13

Playstation Staff

foto' etc kan je ook overgooien met de media functie in de ps3 ( wel eerst aanzetten) en dan bij WMP delen aanvinken je ps3 zal dan toestemming krijgen om bestanden te streamen etc. meer info kan je hier vinden : http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connectdlna.html wil je wat op je ps3 zetten druk je dan driehoekje en kopieren.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 4 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ja misschien niet zo handig van mij maar ik ben er inmiddels achter. Ik heb in het netwerk centrum (Vista) "mappen delen" aangezet... De PS3 ziet de laptop meteen en zet een mooi Windows logo in beeld en daarvandaan kan je dus alles streamen downloaden etc. etc. Vista ziet de PS3 oveigens als een "multi media apparaat" maar ik heb tot nog toe geen kans gezien om foto's e.d. van de PS3 af te halen. Maar dat is misschien niet zo nodig.

Overigens ben ik zeer onder de indruk van de PS3. Ik heb een full HD TV en ik zocht eigenlijk een goede full HD spelen. Maar een Blu Ray speler kost ongeveer het zelfde als een PS3 en ik hoef niet appart een console te kopen! Ik was eigenlijk een groot XBOX fan (nog overigens, een prima console) maar alles is net een beetje beter bij de PS3. Tot zo ver mijn lofzang over de PS3!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 4 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos