Technische Ondersteuning

Technische Ondersteuning

Technische Ondersteuning

Beantwoorden
Level 3

Re: Mediaserver delen van bestanden!

Bij mij doet hij het nu ^.^
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 11 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

1.mediaplayer 11 2. als je op de ps3 gaat kan het zijun dat hij het jouw niet toelaat -->toelating toch: ok -->geen toelating: ga naar pc. Normaal zegt hij er automatisch iets over en klik op toestaat. Zoniet ga je in mediaplayer en kies je ergens daar mappen delen of zo. Moet lukken dan.:Thumbs: En bij werkt het perfect. Echt zalig wat sony hier klaarspeelt. Echt schitterend. Gewoon liedje kiezen en hup je kan een feestje beginnen in je living zonder je computer daar te zetten of draaitafels. Hiervoor zou je dus al een ps3 moeten kopen. Gewoon schitterend.:eek:
Bericht 12 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 2

maar kan het ook met de mac ?
Bericht 13 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

maar kan het ook met de mac ?

Ben er nog volop achter aan het zoeken. :smileywink:

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Bericht 14 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

1.mediaplayer 11 2. als je op de ps3 gaat kan het zijun dat hij het jouw niet toelaat -->toelating toch: ok -->geen toelating: ga naar pc. Normaal zegt hij er automatisch iets over en klik op toestaat. Zoniet ga je in mediaplayer en kies je ergens daar mappen delen of zo. Moet lukken dan.:Thumbs: En bij werkt het perfect. Echt zalig wat sony hier klaarspeelt. Echt schitterend. Gewoon liedje kiezen en hup je kan een feestje beginnen in je living zonder je computer daar te zetten of draaitafels. Hiervoor zou je dus al een ps3 moeten kopen. Gewoon schitterend.:eek: Ik moet mijn mening herzien. Gisteren ging het inderdaad zo te werk. Jammer genoeg vind van daag mijn pc mijn ps3 niet meer en omgekeerd-->geen mediacentre meer! Ik vond het net zo goed. weet iemand een oploossing???
Bericht 15 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Ik gebruik wel gewoon een DVD-R schijfje hoor, op de computer duur dat dan wel misschien lang als je een film op een schijfje moet zetten, maar van je ps3 bestanden van je pc afhalen ben je langer je ps3 kwijt dan je pc.
Bericht 16 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Ik moet mijn mening herzien. Gisteren ging het inderdaad zo te werk. Jammer genoeg vind van daag mijn pc mijn ps3 niet meer en omgekeerd-->geen mediacentre meer! Ik vond het net zo goed. weet iemand een oploossing???

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven....
Eerst werkte het wel maar nu niet meer.
Krijg de melding dat ie geen mediaserver kan vinden...
Bericht 17 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

ik probeer het via nero mediahome en krijg het niet voor elkaar. me ps3 ziet wel me pc maar alle mappen die er staan zijn leeg.
Bericht 18 van 18 (2.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos