Beantwoorden
29 dec 2011
door: EyeEmotion Member 641 posts
Level 3

downloaden tijdens games spelen

7 reacties 237 Weergaven Aangemaakt: 29-12-2011

Ik downloade een tijd terug demo's altijd op de achtergrond en speelde dan spelletjes. Na een tijd zou ik dan dus een melding krijgen dat ze gedownload waren.

Onlangs heeft m'n kameraad een ps3 aangeschaft. Toen we het bij hem zoiets trachten te doen, stopte de download. Tijdens het spel drukten we op de PS-knop om te zien hoe lang de download nog zou duren. Bleek dat die helemaal niets downloade op dat moment. De download stond nog op dezelfde percentage sinds we de game startte.

M'n neef'kes hebben enkele dagen geleden ook een PS3 gekocht. Daarbij ook geprobeerd en dat bleek hetzelfde te zijn. Dus ging ik nu eens naar de mijne kijken... en ja hoor, bij mij gaan de downloads ook in "pending (in afwachting)" status staan en blijft dus schoon op z'n percentage staan.

Wat is er gebeurd? Ik weet met 100% zekerheid dat ik mijn demo's altijd gedownload heb en in afwachting een spelletje zat te spelen. Wat hebben jullie gedaan om dit te veranderen? Is er een instelling bijgekomen waarvan ik niets weet? Het is wat onlogisch om te verwachten dat iemand een half uur tot enkele uren z'n PS3 laat aan staan en er niet veel anders mee kan doen, simpelweg om wat downloads binnen te halen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 8 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Re: downloaden tijdens games spelen

[ Bewerkt ]

Het werkt niet bij alle games :smileywink: Bij games met online functies kan dit niet omdat dit je verbinding met de server kan verpesten waardoor je dus gaat haperen, denk ik.

--------------------------------------
Join the Battlefield!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 8 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Status van de download staat op "Pending" wanneer een spel de internetverbinding gebruikt.

- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes & Final Fantasy X | X2
HD

Live By Honour, Kill By Stealth

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 8 (226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Als je wilt downloaden tijden gamen, kies dan een singleplayer spel, anders "wacht hij af"
Image and video hosting by TinyPic
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 8 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Ja maar het werkt dus niet met alle spellen met singleplayer én multiplayer. Let daar op!

--------------------------------------
Join the Battlefield!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 8 (214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Oh, dat wist ik niet dat het op die manier ineen stak... zal ik eens moeten zien dan. Dus het is dan specifiek aan een spel. Ik speel wel amper multiplayer, ik zit vaak op single player... wil dus zeggen dat die games dan continu die verbinding voor hun houden, ook al ben je niet met multiplay bezig?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 8 (195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Jup, als een spel single EN multiplayer heeft, maar je speelt de singleplayer, zal hij niet downloaden.
Als je ***** wilt spelen terwijl hij download moet je een singleplayer only spel spelen, inFamous bijvoorbeeld.
Image and video hosting by TinyPic
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 8 (189 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Wat jullie allemaal aangeven klopt inderdaad.

De download zal in de achtergrond plaatsvinden tenzij dit conflicteert met of bijv. de CPU of de bandbreedte, dan word de download op hold gezet.
--------------------------------------------------------------------------------------
Sony Playstation helpdesk:
Nederland: 020 709 5025
België = 02 588 42 40 (tegen lokaal tarief)
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag = van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 8 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos