Beantwoorden
24 mrt 2012
door mooiweer
Member
Playstation Staff

ps3 met internet verbinden

[ Bewerkt ]
3 reacties 236 Weergaven bewerkt 24-03-2012

hallo hoe kan ik me ps3 verbinden via draatloos internet  alls ik hem wil instelen dan staat der  Naar een toegangspunt in de buurt scannen. ik weet hoe dat werkt  en der staat  Handmatig invoeren  Bepaal het toegangspunt door de SSID handmatig in te voeren met een toetsenbord. dat ken ik ook en der staat Automatisch dan moet je op je volgens mij op een knop druken van de router zo dat de ps3 Automatisch verbding maakt met de router en internet ik heb zelf een KPN Experia Box alls ik daar op die knop druk werkt het niet maar wel op me latop en pc .welke router moet ik hebben die de ps3 wel ondersteunt met Automatisch verbinden met de router door op een dnop te druken met de router en internet ik heb een ps3 fat 80 GB

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 4 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Re: ps3 met internet verbinden

Je kunt hem toch ook gewoon instellen op scannen of handmatig invoeren !? Wij adviseren meestal om de verbinding te scannen en dan je eigen toegangspunt te kiezen.
--------------------------------------------------------------------------------
Sony Playstation helpdesk:
NL: 020 709 5025
BE: 02 588 42 40
Openingstijden:
Ma t/m Vrij : 09:00 uur tot 20.00 uur
Za : 10.00 tot 16.00 uur
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 4 (226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

dit is geen antwoord op me vraag en ja ik kan ook het draadloos netwerk instellen scannen of handmatig invoeren dan moet ik wel de WPA2 code steets in voeren mijn vraag is dis welke routers ondersteunen dat je aleen op een knop hoeft te druken dat de ps3 dan verbinding maakt met de router ik heb nu zelf een kpn modem maar daar werkt het niet op dus ik wil weten welke routers dat wel doen ik wil daar anwoord op en geen advisen van  instellen op scannen of handmatig invoeren ik wil een duidelijk anwoord op

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 4 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Ik heb geen idee, ik kan je alles vertellen over de PlayStation consoles en hoe je deze in kunt stellen. Ik heb zelf thuis een Sitecom router welke AOSS niet ondersteund.
Maar welke routers dit wel ondersteunen durf ik niet te zeggen.

Misschien kunt je deze vraag beter stellen op het forum van tweakers. ( www.tweakers.net )
--------------------------------------------------------------------------------
Sony Playstation helpdesk:
NL: 020 709 5025
BE: 02 588 42 40
Openingstijden:
Ma t/m Vrij : 09:00 uur tot 20.00 uur
Za : 10.00 tot 16.00 uur
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 4 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos