Teknisk support

Reply

Member

Member
a123321gg
Registered: ‎06-07-2011
Message 1 of 3 (182 Views)
Accepted Solution

Kan ikke deaktivere PSN

Idag så jeg at man kunne købe Battlefield 3 Premium, så jeg fik sat 400 kr. ind. Da jeg så ville købe den stod der:

Your purchase could not be completed. Your account already has 2 PS3 systems activated for game content. To purchase this content, you must deactivste another PS3 system.

Jeg har dog kun aktiveret systemet på min og min brors PS3. Så jeg gik ned og deaktiverede den, men jeg kan stadig ikke downloade noget, og der står stadig det samme.

Og så går jeg ind på denne hjemmeside: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action

og prøver at deaktivere alle systemerne, men der står at jeg har 3 systemer, hvilket jeg ikke har, og at jeg for nyligt har deaktiveret.

Så nu står jeg med det problem at jeg ikke kan downloade og deaktivere noget.

Jeg vil sætte står pris på hvis nogen ville hjælpe med mit problem.

På forhånd tak.

MHV Emil.

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 2 of 3 (169 Views)

Re: Kan ikke deaktivere PSN

Hej,

Du måste ringa PlayStation Support. Telefonnummer finner du här.

-DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Re: Kan ikke deaktivere PSN

a123321gg wrote:

Idag så jeg at man kunne købe Battlefield 3 Premium, så jeg fik sat 400 kr. ind. Da jeg så ville købe den stod der:

Your purchase could not be completed. Your account already has 2 PS3 systems activated for game content. To purchase this content, you must deactivste another PS3 system.

Jeg har dog kun aktiveret systemet på min og min brors PS3. Så jeg gik ned og deaktiverede den, men jeg kan stadig ikke downloade noget, og der står stadig det samme.

Og så går jeg ind på denne hjemmeside: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action

og prøver at deaktivere alle systemerne, men der står at jeg har 3 systemer, hvilket jeg ikke har, og at jeg for nyligt har deaktiveret.

Så nu står jeg med det problem at jeg ikke kan downloade og deaktivere noget.

Jeg vil sætte står pris på hvis nogen ville hjælpe med mit problem.

På forhånd tak.

MHV Emil.

Det er så også 2 systemer, har du så gamesharet er der 3 eller fået udbyttet en defekt PS3, du burde dog kunne vælge at deaktivere alle systemer, det kan man 1 gang hver 6 måned eller noget sådant.

//WhiteWolf

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News