Teknisk support

Reply
Accepted Solution

Velkommen til teknisk del!

[ Edited ]

Hei!

I denne delen tenkte jeg at dere kan samle alle tekniske spørsmål dere måtte ha.

Har vi alt samlet på ett sted er det lettere å finne frem til løsninger på problemer og spørsmål dere har.

:smileywink:

Izzy

Please use plain text.

Level 3

Level 3
popelus
Registered: ‎14-03-2011
Message 2 of 9 (497 Views)

Re: Velkommen til teknisk del!

Kjekt!

www.popelus.tk
Please use plain text.

Member

Member
tyabiegel
Registered: ‎30-09-2011
Message 3 of 9 (313 Views)

.Hei!

Jeg får prøve dette før jeg gjør noe annet.

Kjøpte en playstation3 til sønnen for 3 mnd siden, og har brukt den 4 ganger. Pappahelg osv....Den fungerte slik den skulle de første gangene, men nå fungerer ikke lyden når sønnen skal spille.

Lyden er der når det spilles dvd eller blueray.

Har prøvd å oppdatere og slå av strømmen, men det hjelper ikke.

Snakket med Game der jeg kjøpte den, og de mente jeg måtte levere den inn til rep.

Da sier de noe jeg stusser over. Jeg må selv kontakte playstation å fikse så jeg får levert den til rep.

Er det vanlig prosedyre?

Trodde at butikken der en kjøpte det hadde ansvaret for reklamasjon/garanti/rep?

I tilfelle jeg må ordne det selv, vet noen hvordan jeg går frem?

Ole.

Please use plain text.

Hej Ole

Nu spørger jeg sikkert meget dumt, men er du/I kommet til at skrue ned for lyden i selve spillet?

Du kan eventuelt prøve at kontakte PlayStation Helpdesk, da det kan være, at de kender noget til dit/jeres problem og måske har en smart løsning på problemet, så du ikke behøver at gå til butikken og få konsollen sendt ind til ordning. Du finder kontaktinformationerne her.

Please use plain text.

Butikken skal ta imot maskinen hvis du stiller opp med kvittering, og du skal ikke trenge å ha noe kontakt med playstaion/Nordisk film på forhånd. Lenge leve reklamasjonsretten!
Please use plain text.

Member

Member
QuickGold-Dk
Registered: ‎25-02-2012
Message 6 of 9 (169 Views)

Hjælp!!!!

Nogen der kender til "Der er timeout på forbindelsen til Sony Entertainment Network"?

Hvis i gør og har fikset det før kan i så ikke lige skrive ind.

På forhånd tak 

Emil

Please use plain text.

Hej Emil og velkommen til

Umiddelbart lyder det til, at der går "et eller andet" galt mellem din PlayStation 3 og Sony Entertainment Networks server. Desværre kan der være en million milliard ting i vejen, så det kan desværre være meget svært at sige: "følg disse tre punkter og så vil det virke".

Men umiddelbart vil jeg foreslå dig, at du prøver at genstarte din router, hvis du bruger sådan en. Hvis du bruger Stofanet, har du så husket at vælge at "sign'e in" via konsollens browser? Prøv eventuelt at "opsætte" netværksforbindelsen på ny - nogle gange er det nemlig alt det der skal til. Du kan også prøve at tage kontakt til supporten hvis ikke du selv kan få det løst. Du finder kontaktinformationerne til supporten ved at trykke her.

Please use plain text.

Member

Member
xiGaMeRR--
Registered: ‎05-07-2012
Message 8 of 9 (113 Views)

Fejl (80029564)

Fejlen dukkede op under installationen af Black ops ... Jeg har prøvet at geninstallere/re-downloade spillet, men det samme problem dukker op. Hvis data er defekt, hvad skal man så gøre ?

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 9 of 9 (107 Views)

Det er nok at poste dit problem 1 gang ;-)

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News