op 07-11-2011 03:47 PM
gistere was ik uc3 aan het spelen en opeens loopt ie vast, niet het beeld ofzo maar in een deel komt een paard met een mannetje op uit een poort gelopen en moet een filmpje starten maar dat was niet zo en ie bleef maar doorlopen en ik kon zelf in heel het gebied rondlopen, heel raar, na opnieuw te starten weer hetzelfde probleem, toen dacht ik Ohnee dit zal toch niet zo'n vastlopende game zyn
maar toen ff ps3 uit en aan gedaan en het was in orde.
ook na die benelux-vs-germany match liep ie vast (tydens het laden) en moest ik m'n ps3 uitdoen.
Hebben jullie dat soms ook?
op 07-11-2011 05:19 PM
r2d2-007 schreef:gistere was ik uc3 aan het spelen en opeens loopt ie vast, niet het beeld ofzo maar in een deel komt een paard met een mannetje op uit een poort gelopen en moet een filmpje starten maar dat was niet zo en ie bleef maar doorlopen en ik kon zelf in heel het gebied rondlopen, heel raar, na opnieuw te starten weer hetzelfde probleem, toen dacht ik Ohnee dit zal toch niet zo'n vastlopende game zyn
maar toen ff ps3 uit en aan gedaan en het was in orde.
ook na die benelux-vs-germany match liep ie vast (tydens het laden) en moest ik m'n ps3 uitdoen.
Hebben jullie dat soms ook?
Dat met die paard heb ik ook gehad idd.
Na het opnieuw starten van mn ps3 verliep deze scene wel goed!
op 14-11-2011 04:34 PM
14-11-2011 05:27 PM - bewerkt 14-11-2011 05:27 PM
Ik had ook iets met een paard inderdaad. Toen werd ik woest en drukte ik meteen de switch op off ![]()
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]