on 23-09-2009 11:35 AM
Hejsa
Jeg faldt lige over en artikel om udgivelsesdatoen for Uncharted 2 i Europa. Her står der, at spillet udkommer en uge før end det oprindeligt var planlagt, så hvis man skal tro på Sony og der ikke kommer nogle pludselige problemer, så er spillet tilgængeligt allerede fra den 16. oktober af.
on 27-09-2009 12:54 AM
on 29-09-2009 11:03 AM
Det stemmer, den 14. her i norden!
simulacra wrote:
Jag frågade unchartedfolkets twitterfeed och fick mig sagt av dem att spelet kommer till skandinavien den 14e och det datum som sony sa, dvs den 16 gäller i uk/irland, men det var ju vad han har fått berättat för sig och kan mkt väl vara inkorrekt.
on 29-09-2009 11:43 AM
Neshy wrote:Det stemmer, den 14. her i norden!
simulacra wrote:
Jag frågade unchartedfolkets twitterfeed och fick mig sagt av dem att spelet kommer till skandinavien den 14e och det datum som sony sa, dvs den 16 gäller i uk/irland, men det var ju vad han har fått berättat för sig och kan mkt väl vara inkorrekt.
(Men når denne posten ble opprettet hadde vi bare en dato)
NFI vil så bare ikke bekræfte den dato, så man må indtil videre gå ud fra det er d. 16 der gælder, håber at få den lidt før som jeg plejer fra min faste leverandør ![]()
//WhiteWolf
on 29-09-2009 11:49 AM
Den 14. NFI er den dato, som NFI selv har til at stå på deres hjemmeside :-) http://tinyurl.com/y97th6r
NFI udsender også deres spil om onsdagen (og det har de gjort med langt de fleste af deres spil - kan ikke lige huske med de spil, der udkom i forbindelse med lanceringen af PS3'en). Så den 14. er et godt bud.
on 29-09-2009 12:25 PM
Keldj wrote:Den 14. NFI er den dato, som NFI selv har til at stå på deres hjemmeside :-) http://tinyurl.com/y97th6r
NFI udsender også deres spil om onsdagen (og det har de gjort med langt de fleste af deres spil - kan ikke lige huske med de spil, der udkom i forbindelse med lanceringen af PS3'en). Så den 14. er et godt bud.
LOL, når man snakker med dem vil de ikke bekræfte datoen, måske man skulle henlede opmærksomheden på deres egen hjemmeside ![]()
//WhiteWolf
on 12-10-2009 11:59 AM
on 12-10-2009 01:23 PM
For de siste nyheter og oppdateringer om hva som skjer på PlayStation foraene,
gå til vår
Announcements & Events del.
For å poste, må du logge inn på forumet ved å bruke din PLAYSTATION@Network ’Sign In ID’ og passord. Hvis du ikke har en PSN-konto, kan du registrere deg.
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]