Beantwoorden
22 jun 2012
door ignorbert

Member

Playstation Staff

Taal probleem.

2 reacties 780 Weergaven Aangemaakt: 22-06-2012

Hi,

Ik heb mijn ps vita op Engels staan en als ik dan Unit 13 start dan is de taal Frans. En dit kan ik binnen het spel niet aanpassen.

Een google search verteld me dat ik mijn PS Vita op Nederlands moet zetten maar dan krijg ik in plaats van Frans, Nederlandse taal.

Waarom is Engels niet ondersteund en ik heb gelezen dat Zipper niet meer bestaat maar heb het spel gisteren gekocht waar kan ik nu terecht voor support?

(raar verhaal dit, engels <> frans en geen support op de officiele site)

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 3 (780 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Taal probleem.

[ Bewerkt ]

Heb je alle soorten Engels geprobeert? (Amerikaans enz.). Ik heb hem op het nederlands staan en de taal in Unit-13 is engels (komt misschien omdat ik de Canadese versie heb).

Oh en volgensmij is er wel nog tech-support etc. alleen het bedrijf is opgehesen. Ze brengen ook nog updates voor de game en daily challenges.

0 Kudos
Bericht 2 van 3 (778 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Re: Taal probleem.

Blijkbaar is de standaard taal frans voor de benelux is mij verteld (maar ken dit exact zelfde probleem van mensen die het spel van de Italiaanse PSN hebben) hoop dat ze zich zullen bedenken en als nog de engelse taal willen toevoegen. vreemd maar waar ik kan beter mijn weg vinden in spellen en optie menu's dan het nederlands.

0 Kudos
Bericht 3 van 3 (762 Weergaven)
0 Kudos