Unit 13

Reply

Level 2

Level 2
brookzinc
Registered: ‎30-09-2009
Message 1 of 6 (347 Views)

hvem spiller ?

Nogen danske spillere ? B-)
- Brookz

We've found the cure for the Valor and S.V.E.R. virus. Find out more @ C64 - Commando 64
Please use plain text.

Re: hvem spiller ?

[ Edited ]

Ifølge near er der 9 af mine PSN venner(de fleste er danskere) som har Unit 13 så du burde også kunne finde nogen på near.

[ Edited ]

Hvis du vil se hvem af dine egne venner der har et bestemt spil kan du gøre sådan her:

1. Tryk på kronen.

2012-04-14-171117.jpg

2. Tryk på tallet i cirklen ud for det spil hvor du gerne vil se hvem der spiller.

2012-04-14-171140.jpg

3. Her ser du listen med dem der spiller spillet.

2012-04-14-171256.jpg

Level 2

Level 2
brookzinc
Message 4 of 6 (332 Views)

Skulle nok også have nævnt at jeg ikke kan få Near til at virke :-S nogen bud på det ? Har Wifi udgaven
- Brookz

We've found the cure for the Valor and S.V.E.R. virus. Find out more @ C64 - Commando 64
Please use plain text.

Hvad er dit problem? Kan de ikke starte? Kan du ikke se nogen spillere i nærheden? Skriver den at du bor et helt andet sted end der hvor du i virkeligheden bor?

Level 2

Level 2
brookzinc
Message 6 of 6 (324 Views)

Mit problem (ligesom mange andre har jeg fundet ud af) er at den siger "Cannot find your current location. Please try again later (C2-13396-2)" alt hvad der kan slås til er slået til undtagen bluetooth og har prøvet mange gange også i Maps, men det er stadig det samme
- Brookz

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News