Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 53

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02 Oct 2013
By AoNekoAmaru

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress

Killzone Mercenary Fun Nights i oktober

4 Replies 561 Views Created 02-10-2013
02 Oct 2013
By AoNekoAmaru

Eran av episka Killzone-strider på PS4 närmar sig alltmer så vi fortsätter septembermånadens strider med fler Killzone Mercenary Fun Nights varje söndag kväll denna oktobermånad.

Varje kommande söndag denna månad, från ca kl. 19.30, så kommer jag att finnas online i SEN via Vita:n och här på forumet, tillgänglig för multiplayer-sessioner och support på stridslinjen från kl. 20.00 och framåt. Vill ni boka en Party Game (röstchatt samt Party Play för 1-4 spelare i publika matcher och 1-8-spelare i privata matcher) så kan ni anmäla intresse i denna tråd och/eller via PM till PSN ID:n "AoNekoAmaru" strax innan sessionerna, annars hittar ni mig i publika matcher via Join Friend.

Datum och tider / Dates and times:
Söndag / Sunday 10/06 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 10/13 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 10/20 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 10/27 Kl. 20.00-22.00
UTC/GMT + 2 timme / hour

Temat på kvällarnas sessioner kommer att vara mer "Guerilla Warfare" som uppvärmning till Warzone. Då yrkessystemet ändrats till någonting mer anpassbart, använd gärna denna tråd som mötesplats för att diskutera strategier och/eller anordna egna sessioner utöver dessa kvällar.

Vi ses bakom kikaren. :smileywink:

0 Kudos
Reply
LABELS:

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Jag kom hem lite senare än planerat men en Party Chat är nu uppe och ni hittar mig i publika matcher genom Multiplayer > Join Friend. Är ni intresserade av Party Play / röstchatt så kan ni skicka mig ett PM under kvällens session så bjuder jag in er till Party Chat:en inför de kommande matcherna. Temat för kvällen är fortfarande Public Guerilla Warfare såvida inte annat föreslås. Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

Re: Killzone Mercenary Fun Nights i oktober

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

En Party Chat är nu uppe och ni hittar mig i publika matcher genom Multiplayer > Join Friend från kl. 20.00 och framåt. Är ni intresserade av Party Play / röstchatt så kan ni skicka mig ett PM under kvällens session så bjuder jag in er till Party Chat:en inför de kommande matcherna. Temat för kvällen är fortfarande Public Guerilla Warfare såvida inte annat föreslås. Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Ikväll startar jag Party Chat:en är strax innan sessionen och ni hittar mig i publika matcher genom Multiplayer > Join Friend från kl. 20.00 och framåt. Är ni intresserade av Party Play / röstchatt så kan ni skicka mig ett PM under kvällens session så bjuder jag in er till Party Chat:en inför de kommande matcherna. Temat för kvällen är fortfarande Public Guerilla Warfare såvida inte annat föreslås. Välkomna in och glöm inte att uppdatera er Killzone Mercenary. :smileywink:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

En Party Chat är nu uppe och ni hittar mig i publika matcher genom Multiplayer > Join Friend från kl. 20.00 och framåt. Är ni intresserade av Party Play / röstchatt så kan ni skicka mig ett PM under kvällens session så bjuder jag in er till Party Chat:en inför de kommande matcherna. Temat för kvällen är fortfarande Public Guerilla Warfare såvida inte annat föreslås. Välkomna in och glöm inte att en Digital Art Book nu finns att ladda ner från PlayStation Store. :smileywink:

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel