Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 90

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
03 Jan 2014
By AoNekoAmaru

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress

Minecraft PlayStation 3 Edition Fun Nights i januari

4 Replies 2,055 Views Created 03-01-2014
03 Jan 2014
By AoNekoAmaru

Med Minecraft ute på PlayStation 3 sedan ett par veckor och snart på väg till PlayStation Vita och PlayStation 4 så startar jag igång Minecraft PlayStation 3 Edition Fun Nights på lördagskvällarna i januari, nu när de flesta av oss börjat återhämta från all Jul- och Nyårsfirande. :smileyvery-happy:

Dessa kvällar kommer jag att finnas online i PSN/SEN ca en halvtimme i förväg och sätta upp en PS3 chat room, samt kolla mina PMs på PSN och här på forumet, inför sessionerna som kommer att hållas från kl. 20.00 och framåt. Vill ni delta vid dessa sessioner så behöver ni bara lägga till PSN ID:n "AoNekoAmaru" och leta upp mig online via "Join Friend", alternativt leta upp en vän som är inloggad i sessionen. Notera att ni kan spela upp till 4 lokalt på samma PS3 i splitscreen samtidigt som ni spelar online och kom ihåg att den uppdaterade PlayStation Appen till mobiler ger er tillgång till er PSN/SEN kontaktlista för att bl.a. skicka och ta emot meddelanden.

Datum och tider / Dates and times:
Lördag/ Saturday 01/04 Kl. 20.00-22.00
Lördag/ Saturday 01/11 Kl. 20.00-22.00
Lördag/ Saturday 01/18 Kl. 20.00-22.00
Lördag/ Saturday 01/25 Kl. 20.00-22.00
UTC/GMT + 1 timme / hour

Med tanke på årets snötorka runt Jul och Nyår så blir huvudtemat på månadens karta att skotta snö till huvudstaden (söderut, vid välkomsområdet) för att täcka kullarna och gatorna med vinterglädje och snöskulpturer. Använd gärna denna tråd som mötesplats för att diskutera planer och strategier.

Vi ses i Minecraft. :smileywink:

0 Kudos
Reply
LABELS:

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig i servern från kl. 20.00 (ca 20 min från nu) och framåt. Välkomna in och glöm inte att ta med er mat och spade på vägen ut i snön. :smileywink:

0 Kudos

Re: Minecraft PlayStation 3 Edition Fun Nights i januari

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig i servern från kl. 20.00 (ca 25 min från nu) och framåt. Välkomsområdet uppgraderades rejält förra helgen men säg till om ni eventuellt spawn:ar utanför grindarna. :smileyvery-happy: Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

God och snöig kväll allihopa. Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig i servern från kl. 20.00 (ca 30 min från nu) och framåt. Ikväll kommer jag att skotta mer snö till kullen medans vår tappra drake gräver för mer järn och juveler. :smileyvery-happy: Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Hej och god kylig vinterkväll till er alla, kvällens chat room är uppe på PS3:n och ni hittar mig i servern nu och framåt kl.22. Glöm inte att uppdatera till version 1.03 och skaka av snön från skorna på väg in i gästhuset. :smileyvery-happy: Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

[ Edited ]

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel