Beantwoorden
12 jul 2012
Beta Tester
Playstation Staff

Aankondiging: DUST 514 Weekend Beta Event #2 – Global Carnage

20 reacties 358 Weergaven Aangemaakt: 12-07-2012

Caldari_HAV_PVWIMG.jpg

Dit weekend vind er een closed BETA evenement plaats voor DUST 514! Lijkt het je wat? Wat vind je van deze titel?

Preamble

"They have been a part of human history since the dawn of bloodshed, at times prominent, hidden in others. They answer to no liege but themselves, for they are the captains of their own fates. They are the ones who keep vigil over the slumbering masses and now they will be heard. Now, they will unleash carnage on a global scale."

Details

Wanneer: Dit weekend vanaf 11 juli,2012 half 1 's nachts NL tijd tot en met maandag 15 juli 2012 om middernacht.

Achievement Goal: 1 million kills score in totaal over het gehele weekend.

Beloningen: elke speler die meedoet ontvangt 1 miljoen ISK en 1 miljoen Skill Points om uit te geven tijdens het volgende beta weekend.

Extra Details

Om mee te kunnen doen moet je toegang hebben (of krijgen) tot de DUST 514 closed beta en zul je tenminste 1 match (ambush of skirmish) moeten afronden. Alleen characters die ten minste 1 match hebben afgerond zullen de 1 miljoen ISK en 1 miljoen Skill Points beloning ontvangen.

Additional Beta Event Bonus

Voor degene die inloggen op hun DUST 514 beta account, zullen een exclusieve beta suit - de 'Skinweave' logistics dropsuit - ontvangen in augustus 2012.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 21 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Re: Aankondiging: DUST 514 Weekend Beta Event #2 – Global Carnage

Ik kijk er zeker naar uit, doet me wat denken aan een nieuwere vorm van Battlefield 2142 en het wordt f2p, dus hoogstwaarschijnlijk een game dat ik redelijk veel ga spelen :smileytongue:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 21 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Ik ben het aan het downloaden lijkt me zeker kick ben benieuwd xD.

Join de Destiny clan

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 21 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Daarnet al 2 games gespeeld, ik moet zeggen het is wel een leuke game, heb tot nu toe alleen met een scout (recon) gespeeld. Alleen moet ik nog wel wat dinges vinden zoals dat ik wapens,ammo van andere kan oprapen, hoe ik ammo kan bijvullen (of misschien gaat het niet) en dan de Neocom moet ik ook nog eens goed bekijken (marktplace, dropsuite, vehicle, ...)

EDIT, heb ondertussen user's manual gevonden van DUST 514 :smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 21 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

kan je het volledige spel spelen?

voor welke console is dit spel?

heeft trouwens iedereen deze code gekregen?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 21 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Het is Closed beta, d.w.z. dat het nog niet het volledig spel is. Het is voor de PS3 natuurlijk en ik denk niet dat iedereen een code gekregen heeft want het is closed beta, maar ik denk dat het binnekort wel open beta (dat iedereen in beta kan) word
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 21 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

heb nou paar potjes gespeeld, maar ik vind het zo leeg. Nu zou je zeggen d0h de game heet al DUST het moet leeg zijn. Maar het haalt toch wel de fun eruit zulke leegtes. Te weinig informatie wat je nou moet doen, van al die potjes ik heb nog steeds geen clue van wat ik doe ik ren rond ik schiet op iemand ik ga dood en respawn weer.

Join de Destiny clan

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 21 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Heb het net gespeeld, erg toffe game. 

Skirmish is een soort van Domination (om maar even in CoD taal te blijven voor het gemak).

Je dient hierbij je posts (A,B en C) te verdedigen, of te hacken, ligt eraan in welk team je zit. Tevens zijn er ook depo's (ammo, vehicles etc.) die je voor je team moet hacken, zodat ammo en vehicles gespawnd kunnen worden.

Die andere (ben even de naam kwijt) is gewoon een soort van Team Deathmatch.

Ik vindt dat lege juist gaaf. Het ontmoedigt campers, en voor mijzelf hoeft het allemaal niet zo gehaast á la CoD. Maargoed, ieder zijn ding!

Ik ben iig. erg dankbaar dat ik een code heb mogen ontvangen, want deze shooter is echt mijn ding! (En ik haat over het algemeen space/futuristische shooters haha!) 

EDIT: Alleen wel een flinke overkill aan vehicles.... Dat mag wel een stuk minder

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 21 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 10

Playstation Staff

Mmm ik heb ook een code gekregen. Ik zal vanmiddag de game eens downloaden. En eens kijken wat ik er van vind :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 21 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Zou gedownload moeten zijn. Binnekort maar eens even zien wat het doet :smileyhappy:

Bericht 10 van 21 (291 Weergaven)