Beantwoorden
Level 1

Playstation Staff

Re: Functies en Diensten, wat willen jullie zien in PlayStation®Plus?

het is dus hetzelfde met plus :AngryDevil: de us plus abbo heeft veel meer dan de europese abbo . en dat kan niet vindt ik. we betalen beide hetzelfde bedrag,dus horen we ook dezelfde content of verglijkbare content te krijgen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 41 van 58 (618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 10

Playstation Staff

MIsschien ook slim om te melden jongens, hier kan je ook kwijt wat je wil.. op de blog van playstation E;

http://blog.eu.playstation.com/2010/07/13/let-us-know-what-games-you-want-to-see-in-playstation-plus...

volgens mij wil iedereen, meer keuze, meer games en meer functionaliteit :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 42 van 58 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Meer gratis extra's en beta tester mogen zijn.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 43 van 58 (539 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Misschien is het al genoemd in dit topic, maar goed.

Dit is meer iets voor in de toekomst. Wanneer je niet meer lid bent van Playstation Plus (en ook niet meer wilt worden).

Je verliest dus alle games die je via PS+ hebt gekregen als je niet meer lid bent en wil worden.

Nou leek het mij een goed idee, dat wanneer je niet meer lid bent al die games met zo'n 80% korting definitief kan kopen. Lijkt me wel redelijk, aangezien mensen de DLC van zo'n game misschien hebben gekocht (waar ze, nadat ze geen lid meer zijn van PS+, niks meer aan hebben).

Niet dat ik PS+ nu al beu ben ofzo, maar ik zal niet mijn hele leven lid blijven, maar ik zou wel de (leuke) games, die ik via PS+ heb gekregen, mijn hele leven willen houden. :smileywink: Dus leek me dit wel een redelijke oplossing voor dan. :smileytongue: :smileywink:

Photobucket
Bericht 44 van 58 (502 Weergaven)
Level 7

Playstation Staff

Goed idee :Thumbs:
PSNProfiles
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 45 van 58 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Het bijhouden van game speeltijd lijkt me leuk... ben wel benieuwd hoe lang ik mn games speel (Xfire).

--------------------------------------
Join the Battlefield!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 46 van 58 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 10

Playstation Staff

Jongens vers van het blog:

And here is what you can expect to see from the 6th October – 2nd November

PSN: Street Fighter 2 HD Remix
minis: Aero Racer, Yeti Sports
PSOne Classic: Syphon Filter
Full Game Trial: Gravity Crash (Plus exclusive 50% discount for Plus members on purchase), Hustle Kings (Plus exclusive 50% discount for Plus members on purchase)
Exclusive Discounts: Burn Zombie Burn (inc. free exclusive Home item for Plus members who buy)
Dynamic themes: Exclusive Move ‘Start the Party’ theme, Exclusive ‘Halloween’ theme
Premium avatars: Pain: Jarvis and Le Toot Avavtars, SingStar: Wannabe and Rising Star Avatars

en als je nog geen plus hebt dan...

Now, for all those who haven’t signed up to Plus yet, here’s just one more reason! Sign up for a 1 year membership between the 1st September and 5th October and you will get all the great features of Plus AND a copy of the great PS3 game Ratchet and Clank: Quest for Booty, completely free and yours to keep forever

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 47 van 58 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Helaas nog steeds niks wat ik echt tof vind. :smileysad: Ach ja... Je moet er maar tevreden mee zijn. Maar heb een tijd terug Street Fighter 4 gekocht en direct weer terug gebracht, omdat ik het zo keutel vond spelen en ik bakte er niks van (krijg je als je Tekken altijd gewend bent). En nou krijg ik Street Fighter 2 HD Remix..... xD Tja, ik vind het minder, maar er zijn genoeg mensen die het leuk vinden. :smileywink:

Photobucket
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 48 van 58 (444 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Ik zie dat er opnieuw een aanbieding (Ratchet and Clank) is voor een jaarabo, wat ik zou willen zien is dat er opnieuw een game gratis is wanneer het abo van de eerste gebruikers van plus eindigt.
PSNProfiles
Bericht 49 van 58 (442 Weergaven)
Member

Playstation Staff

Ik heb ook 1 jaar ps+ dus als ik het goed begrijp ben ik de spellen die ik nu krijg na 1 jaar kwijt als ik niet verleng?
dat is belachelijk daarom ben ik toch lid geweest
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 50 van 58 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos