Beantwoorden
07 aug 2008
Playstation Staff

PS3 Platinum Feesten - Pimp the Mudplugger Wedstrijd

75 reacties 1.605 Weergaven Aangemaakt: 07-08-2008

Om de lancering van de eerste PLAYSTATION®3 games in de Platinum reeks te vieren, houden we deze week een 5-tal mini forumcompetities, welke ieder in het thema van een Platinum game.

Elke competitie zal om 16:00 van start gaan, elke dag deze week tot en met vrijdag, en  ze zullen  maar 24 uur duren. Je zal er dus snel bij moeten zijn!

Voor meer informatie over alle PS3 Platinum titels kan je altijd hier kijken.

Dit is alweer onze op een na laatste PS3 Platinum wedstrijd. Voor dit onderdeel willen we dat je helemaal los gaat en een MotorStorm terreinwagen pimpt.

Om deel te nemen download je het onderstaande plaatje van de terreinwagen en voeg je maffe en te gekke accessoires toe die volgens jou nodig zijn om van hem het vetste MotorStorm voertuig te maken.

Post je eindresultaat op deze thread vóór vrijdag 8 augustus 2008 15:00 GMT+1 en maak kans om één van de 12 winnaars te worden die een MotorStorm hoodie ontvangen.

Let op: om deel te kunnen nemen moet je 12 jaar of ouder zijn en je mag maar één foto inleveren per persoon.

Veel succes! En vergeet niet dat onze laatste Platinum competitie van deze week voor Resistance: Fall of Man morgen om 15:00 uur van start gaat.

Link:
Aankondiging van alle 5 de mini forumcompetities

Link:
Meer informatie over Motorstorm

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 76 (1.605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Re: PS3 Platinum Feesten - Pimp the Mudplugger Wedstrijd

Vet, hier zat ik de hele tijd al op te wachten. Ik denk dat ik er de hele nact mee bezig ben, tenzij dat me vader weer begint te zeiken. Ik ben benieuwd. 12 goodies, beter. Maar even een vraag hoe weten we wanneer de winnaar bekend is, maar belangrijker hoe weten jullie waar je de goodies heen moet sturen naar de mensen die gewonnen hebben?
wasmiddel[NL] - brought to you by TripleTags.com
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 76 (1.591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

wasmiddel schreef:
Vet, hier zat ik de hele tijd al op te wachten. Ik denk dat ik er de hele nact mee bezig ben, tenzij dat me vader weer begint te zeiken. Ik ben benieuwd. 12 goodies, beter. Maar even een vraag hoe weten we wanneer de winnaar bekend is, maar belangrijker hoe weten jullie waar je de goodies heen moet sturen naar de mensen die gewonnen hebben?

Volgende week worden de winnaars bekend gemaakt en deze winnaars dienen dan naar hun "landlord" (lol), in ons geval is dat Sslust, hun persoonlijke gegevens te PM-en. Komt allemaal goed dus :smileyhappy:
~ Live by Honor, Kill by Stealth ~
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 76 (1.585 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

wasmiddel schreef:

ze weten het als je de mod pmt.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 76 (1.582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Eind van de week komt als het goed is alle uitslagen van de wedstrijden. Sslust zal, indien je een winnaar bent, vragen naar jouw gegevens om die via PM naar hem te sturen. Net zoals wij doen bij bijvoorbeeld de funnightprijzen :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 76 (1.560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 76 (1.555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

goed bediend wasmiddel 3x :smileywink:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 76 (1.555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Als je wint, krijg je dan ook het spel?
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 76 (1.546 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Ik ben hier nie goed in ma ik ga toch proberen iets in elkaar te knutselen :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 76 (1.537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Hoeveel mag je er posten??
Beantwoorden