Beantwoorden
01 aug 2012
Member
Playstation Staff

[PlayStation Plus] 01/08/2012 Dead Space 2!

[ Bewerkt ]
9 reacties 646 Weergaven bewerkt 01-08-2012

Twinkle twinkle, little star, how I wonder what you are…

Vanaf vandaag tot en met 5 september (5 weken) kunnen alle PlayStation Plus leden Dead Space 2 downloaden, gratis met hun Plus Abonnement!

Special Thanks aan EA Games voor het beschikbaar stellen en hun steun om deze fantastische horror game aan onze Plus leden aan te bieden!

En alle DLC heeft ook weer 50% korting voor deze game van de maand! Deze DLC kortingen zijn 2 weken lang beschikbaar.

Niet weggaan! Lees nog even verder wat voor moois we nog meer hebben voor jullie. :smileyhappy:

Het nieuwe PSN spel Rock of Ages is geheel gratis te downloaden voor Plus leden tot en met 29 augustus!
KEY_IMAGE_FRE_391174_THUMBIMG

De game is geen deel van de normale aanbiedingen voor Plus leden, het is een extratje voor alle Plus leden deze maand. Dat betekend dus dat je nog twee fantastische titels te wachten staat voor je Instant Game Collection!

Wacht! Dat is het nog niet, er komt nog meer aan! Waaronder extra korting op de Zomer kortingen, launch kortingen en een selectie van nieuwe titels en nog wat speciale dingetjes hier en daar, maar dat allemaal later deze maand!

15 augustus (wegens gamescom) zullen de twee nieuwe games voor de Instand Game Collection worden aangekondigd om Darksiders en Renegade Ops te vervangen, dus nog 2 weken om deze twee te downloaden uit de Instant Game Collection!

Dan zal er ook een launch datum zijn voor de allereerste 'PlayStation Plus Presents indie titels: Retro/Grade!

Vergeet ook niet de 9 andere fantastische games te downloaden die beschikbaar zijn voor PlayStation Plus leden!

Darksiders (83)

darksiders_thumb

Darksiders zal beschikbaar zijn tot en met 15 augustus 2012
NOG 2 WEKEN!

Renegade Ops (80)

Renegade_Ops_PVWIMG

Renegade Ops zal beschikbaar zijn tot en met 15 augustus 2012
NOG 2 WEKEN!

Outland (83)

Outland_PVWIMG

Outland zal bescikbaar zijn tot en met 12 september 2012.

Oddworld: Stranger’s Wrath HD (82)

Oddworld+Strangers+Wrath+HD+FULL+GAME_PVWIMG
Oddworld: Stranger’s Wrath HD
zal beschikbaar zijn tot en met 12 september 2012.

Lara Croft and the Guardian of Light (84)

LaraCroftandtheGuardianOfLight_TRIAL_PVWIMG
Lara Croft & the Guardian of Light
zal beschikbaar zijn tot en met 10 oktober 2012.

Saints Row 2 (82)

Saints+Row_PVWIMG
Saints Row 2
will be available until 10th October 2012

inFamous 2 (83)

inFamous2 thumb.IMG
Hele jaar beschikbaar.

Motorstorm Apocalypse (77)

MSA_DIGITAL_EDITION_Thumbnail_EU_PVWIMG

Hele jaar beschikbaar.

LittleBigPlanet 2 (91)

LBP_digital+version+full+game+thumb_PVWIMG

Hele jaar beschikbaar.

Nieuwe Avatars

Burger Face, Sleepy Taco, Careless Sushi, Ice Cream Sandwich, Ice Cream Swirl Cone and Ice cream Truck avatars!

Dynamic Themes

Beach dynamic theme, PolyWave Red dynamic theme, PolyWave Blue dynamic theme and Dragon 2 dynamic theme.

Er komt nog meer aan later deze maand!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 10 (646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Re: [PlayStation Plus] 01/08/2012 Dead Space 2!

Panda, zou je eens kunnen doorgeven dat er een probleem is met PS+, waarbij ik bepaalde iconen niet kan zien en bijgevolg niet kan selecteren. Het is al een paar weken zo en er wordt blijkbaar niks aangedaan.
PSNProfiles
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 10 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Kunnen ze trouwens niet met meer DLC komen in de plus store, Het is heel tof enzo maar Plus store word saai ook al geven ze goeie games gratis. Gamers zoals ik hebben ze liever in doosje dan als download. Ik mis de DLC die ik toen ook van Fallout 3 had, Alle DLC gratis inplaats van 50 euro uitgeven.

Dat soort dingen zie ik liever dan gratis games.

Join de Destiny clan

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 10 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Kun je de hele iconen niet zien of zie je een grijs/'gebroken' icoon? Kun je er een foto van maken?
Ik zal het doorgeven!

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 10 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

pandapandora schreef:
Kun je de hele iconen niet zien of zie je een grijs/'gebroken' icoon? Kun je er een foto van maken?
Ik zal het doorgeven!

Op de PS Vita heb ik zo een grijs gebroken icoon voor bepaalde dingen, vooral DLC. Op de PS3 heb je zo vakjes die er zijn, maar dat er niets instaat. Je ziet ze niet, totdat je er overheen gaat, dan lichten de randen op. 

Waar ze staan weet ik niet meer precies. 

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/axeldc_

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 10 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

PraatjesMaker wrote:

Kunnen ze trouwens niet met meer DLC komen in de plus store, Het is heel tof enzo maar Plus store word saai ook al geven ze goeie games gratis. Gamers zoals ik hebben ze liever in doosje dan als download. Ik mis de DLC die ik toen ook van Fallout 3 had, Alle DLC gratis inplaats van 50 euro uitgeven.

Dat soort dingen zie ik liever dan gratis games.

Thanks voor de feedback! Zal het doorgeven! :smileyhappy:

axel: Ik zal kijken of ik ook hetzelfde probleem heb. En hopelijk erachter komen waar het aan ligt. :smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 10 (620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

pandapandora schreef:

Thanks voor de feedback! Zal het doorgeven! :smileyhappy:

axel: Ik zal kijken of ik ook hetzelfde probleem heb. En hopelijk erachter komen waar het aan ligt. :smileyhappy:

Bij PS+ in de PS Storeis er zo ergens een soortgelijk voorbeeld. Zo zie je een paar dingen staan en als je naar onder gaat zie je niets, maar je kan wel naar onder. Onder sommige vakjes verschijnt er iets, maar er staat geen afbeelding. Onder andere vakjes zit niets van content en ook deze zijn gewoon blauw zoals de achtergrond. 

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/axeldc_

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 10 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

2012-08-02 15.20.44.jpg

Hier kun je zien dat het icoon rechts onzichtbaar is, maar je kunt het links zien en ook selecteren. Vervelende situatie maar niet zo erg als hieronder:
Hier kun je niks zien en ook niks selecteren.

2012-08-02 15.21.20.jpg

PSNProfiles
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 10 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

ImperatorA3 schreef:

2012-08-02 15.20.44.jpg

Hier kun je zien dat het icoon rechts onzichtbaar is, maar je kunt het links zien en ook selecteren. Vervelende situatie maar niet zo erg als hieronder:
Hier kun je niks zien en ook niks selecteren.

2012-08-02 15.21.20.jpg

ImperatorA3: Dat heb ik ook we kunnen alleen maar hopen, dat het goed komt! Ik heb er volle vertrouwen in!!!!!

Greatness Awaits
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 10 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Effe nog 1 berichtje, ik word vaak uitgelogt en krijg te zien dat ik geen verbinding kan maken met PlayStation Network. Niet zo vervelend maar als ik online game dan wel.

Greatness Awaits
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 10 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos