Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Hoppa, Nero is weer eens terug met een gloednieuwe wedstrijd en deze keer kunnen jullie niets minder winnen dan een ModNation Racers voor de PS3 of PSP inclusief een eigen customizable Mod!
ModNation Racers is de nieuwste titel in het creatieve gamegenre, waarin je je eigen voertuigen, personages en circuits kunt ontwerpen met flexibele en toegankelijke tools. Je deelt je creatieve uitspattingen, racet over je circuits tegen leden van de online community en je downloadt de meesterwerken van anderen.
De wedstrijd
Laat ons zien hoe je jouw Mod er uit gaat laten zien. We hebben een foto genomen van een van de Mods (die je ook kunt winnen) en het is aan jullie deze te customizen door hem digitaal te bewerken, hem uit te printen en hem met knip- en plakwerk aan te passen etc.
De foto is hier te vinden: klikkerdeklik
Vermeld er wel even bij of je voor de PSP of PS3 (of beiden) gaat. Jullie hebben tot 23:59 op woendag 26 mei de tijd om de inzending hier op het forum te zetten (meerdere toegestaan) en zoals altijd is deze wedstrijd open voor alle Nederlandstalige gebruikers.
Success iedereen! :Thumbs:
Prijzen:
2x PS3 versie (promo) inclusief Mod beeldje
2x PSP versie (promo) inclusief Mod beeldje
leuke wedstrijd ga maar eens brainstormen wat te maken!
Hierbij mijn eerste poging:
KALIMERO!!!!!!
Normaal zou Sslust de pineut zijn maarrrrr een nieuwe community leader brengt ook nieuwe mogelijkheden met zich mee en de kans (of eer?) om tot inzending gemaakt te worden :P
Ik presenteer de Markaveli Mod:
Edit: Ahja, ik ga voor de PS3 versie :)
:Lol: *huggles* voor jou Lijpo!
Ik wou eerst kevin butler doen maar dat kreeg ik niet voor elkaar met mn ps "skills"
dus bij deze een mod in de vorm van mn favoriete antihelden
(ik doe mee voor de ps3 versie)
hier nog een soepje met veel werk:
PS Ik ga voor de PS3 versie
Hehe bedankt Bier! Proost
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info