Odpowiedz
Member
Kadinnui
Wiadomość 1 z 6 (643 Obejrzane)

Przyspieszenie

[ Edytowany ]

Jak widać jestem nowy, a także nowy w Wipeoucie hd. Ścigałem się przez neta już kilka razy i wydawało mi się, że gracze przyspieszali na prostej bez dopalaczy i niczego. Z góry dzięki za odpowiedź.

PS Moglibyście polecić mi jakiś statek??

Share
Prosimy używać zwykłego tekstu
Member
triboy
Wiadomość 2 z 6 (638 Obejrzane)

Re: Pszyspieszenie

Siemka, ścigaliśmy się wczoraj :smileyvery-happy:

Jeżeli nie robili beczek i nie używali turbo, to musiało być mylne wrażenie. A co do statku, ja zaczynałem na Assegaiu hd, później przerzuciłem się na Hari F, teraz Ica F. Dobry jest też Mirage hd. Generalnie jeśli nabierzesz skilla, to wszystkim polecisz :smileywink:

WHD Platyna
Zico 30.68
Share
Member
dariusz1230
Wiadomość 3 z 6 (633 Obejrzane)

Siemka! Lataliśmy dziś :)  Na starcie żeby wystrzelić z t...

Siemka! Lataliśmy dziś :smileyhappy:  Na starcie żeby wystrzelić z turbo musisz nacisnąć X dokładnie w momencie jak odliczanie dojdzie do końca i pokazuje sie GO.Wtedy dostajesz kopa :smileywink:  A Tak to jak napisał Tri,żeby przyspieszyć to trzeba albo turbo albo beke walnąć. Powodzenia i do zobaczenia na torze!

Share
Member
Kadinnui
Wiadomość 4 z 6 (629 Obejrzane)

re

[ Edytowany ]

Mam jeszcze inne pytanie. Jakim cudem nabierają prędkości tak szybko. Z tym początkiem i gazem to wiem, ale tuż po początku wyścigu gostek jedzie już jakieś 10 metrów dalej i wydaję mi się to dziwne. Omijacie jakieś zakręty czy jak, bo ja staram się jechać po torze.

PS  Niestety nie mam Fury, więc prosiłbym o podanie może innych statków ty nie z fury. Dodam was do znajomych, więc przyjmijcie :smileywink:

Share
Member
dariusz1230
Wiadomość 5 z 6 (625 Obejrzane)

Re: re

niektóre statki przyspieszają lepiej inne gorzej.

np.AG-sys. zawsze na starcie bierze icarasa,mimo że rusza z dalszej pozycji.

lagi też się dosyć często zdarzają -  lecisz pierwszy i wygrywasz a na tablicy jesteś drugi :smileyhappy: