Odpowiedz
MVP
Rympal
Wiadomość 1 z 2 (117 Obejrzane)

Driver San Francisco - pierwsze odczucia

Jestem gorąco po grze w demo nowego Drivera. Chciałem się z Wami podzielić swoimi pierwszymi odczuciami po zabawie. Nie jestem wielkim fanem wyścigów i ogólnie gier samochodowych ale ten tytuł mi się bardzo spodobał.

Co mi się podobało a co nie? Miasto po prostu tętni życiem. Full ludzi na ulicach i samochodów itd. Ludzi nie można rozjechać i tu pojawia się minusik. Nigdy nie gram z poziomu kierowcy (zawsze kamera na zderzaku) i ku mojemu zdziwieniu tutaj jest to fajnie zrobione. Dziwne jest tylko przeskakiwanie między autami. Mogli sobie takie coś odpuścić. Mądrze umieszczona mapa (góra po środku) z możliwością powiększenia. Dobrze, że nie umieścili jej w lewym dolnym rogu. Fajną opcją jest wyświetlanie info jakim aktualnie autem jedziemy w prawym dolnym rogu ekranu. Model jazdy mi odpowiada ale nie pytajcie nie znam się i nie wiem czy bliżej mu do symulacji czy arcade :smileyhappy:

Mam cichą nadzieję, że tytuł nie spodoba się krytykom i zostanie objechany. Bo dzięki temu cena szybko spadnie i będę mógł sobie tę grę sprawić szybciej :smileytongue:.

Unit13-Wyzwanie DniaOFPS UnchartedOFPS Resistance 3OFPS Killzone 3OFPS News
Share
Prosimy używać zwykłego tekstu
MVP
Rympal
Wiadomość 2 z 2 (99 Obejrzane)

Driver San Francisco - online

Muszę przyznać, że zabawa samochodami online jeszcze nigdy nie była taka ciekawa i emocjonująca. A to za sprawą funkcji shift która umożliwia teleportację między samochodami. W demie są tylko dwa tryby gry ale dają dużo zabawy dzięki wspomnianej wcześniej opcji.

Już nie mogę się doczekać pełnej wersji i jakiejś obniżki  po świętach :smileyhappy:.

Unit13-Wyzwanie DniaOFPS UnchartedOFPS Resistance 3OFPS Killzone 3OFPS News
Share
Prosimy używać zwykłego tekstu
Ogłoszenia

Witajcie na Oficjalnym Forum Społeczności PlayStation!