Yleinen keskustelu

Vastaa

Level 1

Level 1
mustikkashot
Kirjoituksia: 5
Rekisteröity: ‎04-05-2012
Viesti 1/ 5 (141 näyttöä)

Easycap DC60 pois anto

Joo elikkäs aattelin täällä vhä mainostella:

Elikkä tässä olis mun youtube kanava mistä lisää:

http://www.youtube.com/user/MustikkashotGaming/videos

elikkäs mulla on nyt menossa mun youtube kanavalla Easycap Dc60 pois anto kisa.

Ohjeet löytyy videosta, mutta laitetaan vielä tähän:

1. Tilaa mun kanava
2. Kato mun videot
3. Päätä mikä videoista oli paras, anna siihen tykkäys ja kommentti
3. Kommentoi pois anto videoon miksi juuri sinun pitäisi voittaa kyseinen laite itsellesi.

Kerrotaan hiukan tosta laitteesta jos joku ei tiedä mikä se on:

Lähinnä laitoin tän tänne sen takia jos joku kiinnostunut kuvaamaan PS2, PS3, XBOX pelailujaan, tässä olis oiva laite siihen hommaan. tässä ei ole 60HZ tukea joten esimerkiksi mw2 ei pysty kuvaamaan kuin mustavalkoisena, muissa pitäs homma vissiinkin toimia. Ja Google on ystävä siltä saa lisätietoa tarvittaessa :smileyhappy:

tällä voi myös siirtää vaikka vanhat VHS filmit koneelle jos niin haluaa :smileyhappy:

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
Miskasonic
Kirjoituksia: 445
Rekisteröity: ‎23-12-2011
Viesti 2/ 5 (132 näyttöä)

Re: Easycap DC60 pois anto

Mää kommentoin sun Assassins Creed videoo, tykkäsin ja jaoin :smileyhappy: (oon se therealshadnic) ja nii, toivon tosi paljon että saisin tän :smileyhappy: mahti videoita sulla muutki, mut me gusta eniten siitä creedistä :smileyhappy:
FIRST ONE TO GET PLATINUM IN SONIC GENERATIONS!!!!
Käytä vain tekstiä.

[ Muokattu ]

Vau, onpa hieno ajatus! Ei ole turhan suuri vaivannäkö kommentoida ja tykätä videoista ja joku voi todella tykätä ko laitteesta. Itsellä ei ole käyttöä mutta kävinpä muuten vaan kattelemassa videoita. Hieno asenne jakaa pois kamaa jota ei tarvitse ja kilpailuissa voittaminen on aina mieltä ylentävää :smileyvery-happy:

Onko kukaan ennemmin ehdottanut tällä foorumilla myydään/ostetaan/vaihdetaan/annetaan pois -tyyppistä ketjua? Olisiko tällä foorumilla ylipäätään tarpeeksi aktiivisia käyttäjiä moiseen toimintaan?

Käytä vain tekstiä.

Jees, mustikkashot, kuulostaa hyvältä. Pitää käydä katsomassa videot ja tykkäilemässä, jos vaikka voittaisin :smileyvery-happy: Mistä muuten olet saanut alunperin ton kaapparin? Oon miettiny pitkään et mistä noita saa kun tekis mieli kuvailla :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.

Poistit sen videon sit ja et vastaa YouTube-viesteihin O.o voittiko kukaan sitä ees???
FIRST ONE TO GET PLATINUM IN SONIC GENERATIONS!!!!
Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset