Playstation Staff

Viite: Jäsenien esittelyt

Nykk1 kirjoitti:

Hei kaikki! Päätin vihdoinkin esitellä itseni. Löysin tämän foorumin joskus viime jouluna kun päätin mennä käymään vain omasta mielenkiinnosta virallisella Playstation sivustolla.

Pelikoneina on ollut ps1, ps2, ps3 ja Nintendo Wii (josta en mielelläni puhu). Ja kyllähän se ps3 on ehdoton suosikki!

Lemppari peleistä sen verran, että Naugthy Dogin pelit ovat aina olleet lähellä sydäntä Crash Bandicoot -peleistä lähtien. Lisäksi Red Dead Redemption jätti minuun mahtavan vaikutuksen, sen tuntui uudistavan minua jollain lailla pelaajana, John Marston oli mahtava päähenkilö. Myös Valven pelit ovat huippuluokkaa!

Random faktana sanottakoon se, että pidän avaruudesta ja siihen liittyvästä. (siksi avatarina tuo 8-bittinen avaruusalus).

Moi Nykk1! :Smile:

Itsekin tykkäsin tuosta Red Dead Redemptionista, mutta vielä(kään) en ole ehtinyt pelata sitä ihan loppuun! Kiitos muistutuksesta, pitääkin vaikka viikonloppuna sitä jatkaa (jos ehdin Mass Effect 3:n pelaamisen ohessa mitään muuta tehdä vielä!). Valven peleistäkin pidän (Half Lifet, aah! Tosin taisin pelata ne PC:llä).

Ja kyllähän noista muista konsoleista mitä teillä varmaan useilla on PlayStationin ohella saa täällä myös keskustella jos siltä tuntuu, mielellään yhteisön olohuoneessa jonne sopii kaikki randomit keskustelut muutenkin. :Lol:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 81/ 186 (768 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Re: Jäsenien esittelyt

1. Miten löysit tämän foorumin?
  2. Mitä pelikonsoleita käytät ja mikä niistä on lempparisi?
  3. Lemppari pelit (tietty peli tai pelikategoria) ja/tai pelihahmot?
  4. Jotain randomia faktaa itsestäsi.

1. Onhan täälä sivustolla oltu aikasemminki, mutta ei vaan oo tulluy huomattua että foorumiki täällä.

Löysin foorumin ku etin paikkaa jossa "mainostaa" youtube kanavaani.

http://www.youtube.com/user/MustikkashotGaming?feature=mhee

2. sega megadrive, PS1, PS2 ollu aikoinaan. Nyt vaan PS3 ja se kyllä suosikki :smileywink:

3. Vasta n. vuosi sitten ostin PS3 ja Uncharted sarja on kyllä yksi ehdottomimmista lemppareistani COD pelien rinnalla, Skyrim, kindoms of amalur myös HYVIÄ!

4. Trophyjen keräily alkanut kiinostaa. 3 Platinaa taittaa jo löytyä ja 944 trophyä.

Eipä tässä kai muuta tällä erää!

Noi kilpailut näytti kyllä mielenkiintosilta, pitääpä osallistua sitku uus kilpailu taas tulee.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 82/ 186 (738 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

mustikkashot kirjoitti:

1. Onhan täälä sivustolla oltu aikasemminki, mutta ei vaan oo tulluy huomattua että foorumiki täällä.

Löysin foorumin ku etin paikkaa jossa "mainostaa" youtube kanavaani.

http://www.youtube.com/user/MustikkashotGaming?feature=mhee

2. sega megadrive, PS1, PS2 ollu aikoinaan. Nyt vaan PS3 ja se kyllä suosikki :smileywink:

3. Vasta n. vuosi sitten ostin PS3 ja Uncharted sarja on kyllä yksi ehdottomimmista lemppareistani COD pelien rinnalla, Skyrim, kindoms of amalur myös HYVIÄ!

4. Trophyjen keräily alkanut kiinostaa. 3 Platinaa taittaa jo löytyä ja 944 trophyä.

Eipä tässä kai muuta tällä erää!

Noi kilpailut näytti kyllä mielenkiintosilta, pitääpä osallistua sitku uus kilpailu taas tulee.

Tervetuloa Forumille, mustikkashot! :Smile:

Jos trophy-keräily kiinnostaa, voisin suositella meidän yhteisön trophy-johtotaulukkoa jos et ole vielä huomannut. :BigGrin: Sinne voi lisätä omat trophyt ja sitten vertailla muiden trophy-pistemääriin, täällä. Itse olen vielä aika pohjalla siellä, mutta kyllä aion metsästellä lisää kunhan tulee vapaa-aikaa. :Football:

Vinkkinä tuohon YT-kanavan "mainostukseen", suosittelen lisäämään foorumiallekirjoitukseesi asetuksissa sen linkin, niin se on sitten näkyvissä jokaisen viestisi alla. Kuten itsellänikin on nuo linkit. :Thumbs:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 83/ 186 (728 näyttöä)
0 kehua
Level 2

Playstation Staff

No löysin tämän foorumin, kun olin etsimässä jotain playstation- sivustoa, jossa saisi teknistä tukea erään ongelman kanssa (joka on niin pitkä juttu, etten jaksa kertoa) ja lempipelejä ovat Killzone 3, Battlefield 3, Gran Turismo 5, sekä skyrim. Vaikka en skyrimiä omista, on sitä kaverilla tullut pelattua ja tykkäsin. Pitää ostaa jossain vaiheessa. Sitten vielä trophymetsästys ei ole oikein suosikkiharrastus pelatessa, sillä en näe mitä hyötyä niistä on. Mutta tulee niitä silloin tällöin hankittua. Ja killzone 3 platina trophy kohta hallussa :Party: johon tarvitsen kai 4 trophya vielä. Yksi vain on piilotettu, joten tulee hieman hankalaa olemaan :Mad:

Ja sitten omistan Playstation 1, 2, sekä 3. Eipä muuta.

Ja sitten jotain tietoa pelien ulkopuolelta: Nyt jääkiekon MM kisojen aikana pitää sanoa, että olen aika lätkähullu, sekä pelaan jossakin joukkueessa (enpä kerro missä) ja pelinumero on tuo ihana #97 :Love: (vaikka sen takia jotkut luulevat minua 14-vuotiaaksi :Lol:)

Ja sitten muuna tietona se, että opiskelen lukiossa, joten pelaamiselle ei aina jää aikaa (tai rahaa).

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 84/ 186 (712 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

jerlaak97 kirjoitti:

No löysin tämän foorumin, kun olin etsimässä jotain playstation- sivustoa, jossa saisi teknistä tukea erään ongelman kanssa (joka on niin pitkä juttu, etten jaksa kertoa) ja lempipelejä ovat Killzone 3, Battlefield 3, Gran Turismo 5, sekä skyrim. Vaikka en skyrimiä omista, on sitä kaverilla tullut pelattua ja tykkäsin. Pitää ostaa jossain vaiheessa. Sitten vielä trophymetsästys ei ole oikein suosikkiharrastus pelatessa, sillä en näe mitä hyötyä niistä on. Mutta tulee niitä silloin tällöin hankittua. Ja killzone 3 platina trophy kohta hallussa :Party: johon tarvitsen kai 4 trophya vielä. Yksi vain on piilotettu, joten tulee hieman hankalaa olemaan :Mad:

Ja sitten omistan Playstation 1, 2, sekä 3. Eipä muuta.

Ja sitten jotain tietoa pelien ulkopuolelta: Nyt jääkiekon MM kisojen aikana pitää sanoa, että olen aika lätkähullu, sekä pelaan jossakin joukkueessa (enpä kerro missä) ja pelinumero on tuo ihana #97 :Love: (vaikka sen takia jotkut luulevat minua 14-vuotiaaksi :Lol:)

Ja sitten muuna tietona se, että opiskelen lukiossa, joten pelaamiselle ei aina jää aikaa (tai rahaa).

Kiva että postasit esittelyviestin, jerlaak97. :Smile: Ahaa itsellekin tuli muuten mieleen että onkohan se 97 syntymävuosi. :Lol: 

Onnea vaan KZ3-platinan hankinnassa! Kun luen tuollaista, tekee aina itsekin mieli mennä kyseisiin peleihin metsästelemään trophyja. :Thumbs:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 85/ 186 (704 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

Playstationin sivuilla on tullut monesti pyörittyä. Tuli vaan joskus huomattua, että tänne on tehty suomen kieliset foorumit. Siinähän sitä etusivulla mainostettiin. Tuli silloin vain tutustuttua foorumin tarjontaan, mutta en jaksanut kirjoittaa. Noh eilen tuli huomattua tuolla Playstation Suomen facebook-sivuilla mainostettiin, että foorumeilla on viidakkojahti kilpailu ja siitä se kirjoittaminenkin lähti.

2. Mitä pelikonsoleita käytät ja mikä niistä on lempparisi?

Pelikonsoleista itseltäni löytyy Playstation 2, joululahjana joskus vuodelta 2001. Seuraavana ostettuna on Playstation 3. Olin ennakkotilannut sen ja olin yksi niistä harvoista suomalaisista, joka osti sen 60gb mallin julkaisussa:Lol: Sitten löytyy vielä vuodelta 2009 kesältä ostettu Xbox 360, joka on kyllä aika vähäisessä käytössä. Pelattua tulee eniten PS3 ja sille tulee yleisesti ostettua kaikki pelit.

3.Lemppari pelit (tietty peli tai pelikategoria) ja/tai pelihahmot?

Lemppari peleinä on ehdottomasti Ratchet & Clank sarja. Lähes jokaisen omistan ja PS2:lla tuli pelattua niitä aivan järjettömän monta tuntuia. Innolla odottelen kesällä tulevaa HD-collectionia. Lisäksi olen suuri Naughty Dog. Aivan ylivoimasesti paras pelinkehittäjä. Uncharted ja Jak & Daxter ovat olleet loistavia pelisarjoja. Varmasti The Last of Us on samaa tasoa ellei jopa parempi.

4. Jotain randomia faktaa itsestäsi.

Mitäs tähän sanoisin. Trophyjä keräilen melko aktiivisesti ja minua saa lisäillä kaverilistalle. Otan vastaan mieluusti niitä kaverikutsuja:smileyhappy: Jaksoikohan kukaan lukea tätä edes :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 86/ 186 (680 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

the_kimppa kirjoitti:

Playstationin sivuilla on tullut monesti pyörittyä. Tuli vaan joskus huomattua, että tänne on tehty suomen kieliset foorumit. Siinähän sitä etusivulla mainostettiin. Tuli silloin vain tutustuttua foorumin tarjontaan, mutta en jaksanut kirjoittaa. Noh eilen tuli huomattua tuolla Playstation Suomen facebook-sivuilla mainostettiin, että foorumeilla on viidakkojahti kilpailu ja siitä se kirjoittaminenkin lähti.

2. Mitä pelikonsoleita käytät ja mikä niistä on lempparisi?

Pelikonsoleista itseltäni löytyy Playstation 2, joululahjana joskus vuodelta 2001. Seuraavana ostettuna on Playstation 3. Olin ennakkotilannut sen ja olin yksi niistä harvoista suomalaisista, joka osti sen 60gb mallin julkaisussa:Lol: Sitten löytyy vielä vuodelta 2009 kesältä ostettu Xbox 360, joka on kyllä aika vähäisessä käytössä. Pelattua tulee eniten PS3 ja sille tulee yleisesti ostettua kaikki pelit.

3.Lemppari pelit (tietty peli tai pelikategoria) ja/tai pelihahmot?

Lemppari peleinä on ehdottomasti Ratchet & Clank sarja. Lähes jokaisen omistan ja PS2:lla tuli pelattua niitä aivan järjettömän monta tuntuia. Innolla odottelen kesällä tulevaa HD-collectionia. Lisäksi olen suuri Naughty Dog. Aivan ylivoimasesti paras pelinkehittäjä. Uncharted ja Jak & Daxter ovat olleet loistavia pelisarjoja. Varmasti The Last of Us on samaa tasoa ellei jopa parempi.

4. Jotain randomia faktaa itsestäsi.

Mitäs tähän sanoisin. Trophyjä keräilen melko aktiivisesti ja minua saa lisäillä kaverilistalle. Otan vastaan mieluusti niitä kaverikutsuja:smileyhappy: Jaksoikohan kukaan lukea tätä edes :smileyvery-happy:

Tottakai jaksoin lukea! Tervetuloa foorumille! Kiva että löysit tänne. :Smile: Itsekin keräilen trophyja, tosin aika ei aina tahdo riittää. Mutta viikonloppuisin on kiva yrittää (tai kahvitauolla töissä, öhöm).

Huomasin, että päivitit jo trophysi tuonne meidän johtotaulukkoon. Jee! :BigGrin: Ja minäkin odottelen The Last of Us -peliä innolla. Varmasti tulee olemaan loistava!

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 87/ 186 (676 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

Löysin tänne parin linkin kautta. Omistan PSP:een , PS2:sen , Vitan ja PC:een.

Pidän oikeastaan kaikenlaisista peleistä, mutta lempipelejäni ovat seikkailu- ja ajopelit sekä pelit missä saa tehdä omia kenttiä.

Lempipelihahmoni on Säkkipoika. Tosin tuo pelimaku saattaa myöhemmin muuttua sitten kun saa pelata k-16 pelejä. (olen 12) Tällä hetkelleä hypessä on Gameglobe , LBP PS-Vita ja Need for speed Most Wanted.

Harrastan kartingia.

PS Vita on paras!
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 88/ 186 (654 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

LittleBIGgamer20 wrote:

Pidän oikeastaan kaikenlaisista peleistä, mutta lempipelejäni ovat seikkailu- ja ajopelit sekä pelit missä saa tehdä omia kenttiä.

Lempipelihahmoni on Säkkipoika. Tosin tuo pelimaku saattaa myöhemmin muuttua sitten kun saa pelata k-16 pelejä. (olen 12) Tällä hetkelleä hypessä on Gameglobe , LBP PS-Vita ja Need for speed Most Wanted.

Harrastan kartingia.

Hyvä että pidät ajopeleistä, sillä niistä saa yleensä nauttia kaikenikäiset. Itse en ole juuri koskaan piitannut ikärajoista. Lapsena pelattiin GTA-pelejä ja räiskintäpelejä ja nykyään fanitan lapsille suunnattua piirrettyä. :Lol: Toivottavasti en anna huonoa esimerkkiä.

Suosittelen pelaamaan Portal 2:ta.:Thumbs:  Se on "puzzle-platform" eli pulmapelin ja tasoloikan yhdistelmä.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 89/ 186 (648 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

LittleBIGgamer20 wrote:

Harrastan kartingia.

Tervetuloa! :BigGrin: Mä arvostan kyll aina niitä, jotka noudattaa pelien ikärajoja :smileyhappy: Ite oon noudattanu säntillisesti niitä aina, (jos nyt ei lasketa kavereilla kokeilemista) nyt tosin ikää on sen verran että olen siinä K16 ja K18 välissä :Lol: Mäkin odotan innolla Most Wantedin tuloa. Criterion on huippu studio ja Paradisen online oli mahtava. Toivottavasti MW:ssäkin on vähintään yhtä hyvä. Ja Portal 2 on todella hyvä peli, voin suositella sitä! Coop jaetulla ruudulla kaverin kanssa oli todella hauskaa :Wink:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 90/ 186 (643 näyttöä)
0 kehua