Yleinen keskustelu

Vastaa

Level 3

Level 3
Zajq
Kirjoituksia: 59
Rekisteröity: ‎29-10-2011
Viesti 1/ 4 (59 näyttöä)

Pääsivun Resistance Burning Skies kilpailu

http://fi.playstation.com/psn/competitions/detail/item491190/Voita-PS-Vita-Resistance-Burning-Skies-...

Tuolla piti olla kilpailu 26.5. 01.59 saakka http://fi.playstation.com/legal/detail/item493534/Erityiss%C3%A4%C3%A4nn%C3%B6t-Resistance-Burning-S...

vaan kilpailu on poistettu kilpailut sivulta ja linkki ei enää toimi. Mitä on tapahtunut?

Käytä vain tekstiä.
Community Manager
MerlinsCoffeeCup
Kirjoituksia: 5 250
Rekisteröity: ‎08-06-2011
Viesti 2/ 4 (49 näyttöä)

Viite: Pääsivun Resistance Burning Skies kilpailu

Linkki toimii kyllä minulla. Vieläkö huomaat samaa ongelmaa vai onko korjaatunut nyt? Eilen oli PSN-huoltopäivitystä illalla, ja voi olla ettet ehkä päässyt kirjautumaan sivulle tämän takia, jos siihen aikaan kokeilit. :Smile:

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
Zajq
Kirjoituksia: 59
Rekisteröity: ‎29-10-2011
Viesti 3/ 4 (43 näyttöä)

[ Muokattu ]

Nyt se on tullut takaisin. Olisi varmaan pitänyt ottaa screenshot, nyt minua pidetään hulluna. Olin katoamisen aikaan Macin ääressä, olisiko se mitenkään voinut vaikuttaa asiaan?

Edit: Nytkin on ilmeisesti mainentance päällä.

Käytä vain tekstiä.

Joo et ollut ainoa kyllä mullakin kävi samanlailla. En nyt muista mihin aikaan, mutta tänään kuitenkin.

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset