25 heinä 2012
Playstation Staff

[Tehtävä] Jatka tarinaa...

[ Muokattu ]
19 Vastaukset 333 Näytöt 05-09-2012

Moikka yhteisö!

Tässä sopiva tehtävä yhteisön olohuoneeseen jos on tylsää (tai ei!). :BigGrin: Joskus vuosia sitten koulussa ollessani luokassa kiersi "kiertotarina"-vihkonen, jota kaikki päivittivät vuorollaan, ja nyt ajattelin yhtäkkiä että vähänkös se olisi kiva tehdä täällä foorumilla. :Lol:

Tehtävä kuuluu:

1) Aloitan tarinan kirjoittamalla pienen tekstipätkän.

2) Seuraava kopioi sen vastaukseensa ja jatkaa tarinaa omalla tekstillään sen perään.

3) Seuraava vastaaja jatkaa taas siitä mihin edellinen jäi, ja kirjoittaa taas uuden pätkän.

Ja niin edelleen, kunnes hieno tarinamme alkaakin jo olla valmis jossain vaiheessa, ja se voidaan päättää kun joku on kirjoittanut viimeisen lauseen - eli tehtävällä ei ole varsinaista päättymispäivää. :BigGrin:

Joitain tylsiä mutta tarpeellisia lisäohjeita:

• Ei kiroilua tai muuta yhteisön sääntöjen vastaista sisältöä, kiitos!
  • Saa osallistua niin monta kertaa kuin haluaa, mutta ei tuplapostauksia.
  • Muistathan aina kopioida edellisten osallistujien koko teksti, jotta tarina ei katkeile kesken kaiken.
  • Tarkistathan tekstisi myös suurempien kirjoitusvirheiden varalta (että on helpompi lukea)!

Tarina alkaa näin (eli tämän voit kopioida ja jatkaa tästä lauseesta tarinaa):

Oli aurinkoinen lauantaiaamu, ja heti herätessäni ajattelin, että...

Edit 05.09. // Tarina on nyt suljettu ja valmis, lue koko tarina tästä!

Paljastus

Oli aurinkoinen lauantaiaamu, ja heti herätessäni ajattelin, että tänään on hyvä päivä käydä ulkoilemassa. Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n.

Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti. "Oletko valmis aloittamaan operaatio PSN Ultra-Hack:n?" Katsoin ihmeissäni keneltä olin saanut viestin, en tuntenut lähettäjää. Olin kirjoittamassa viestiä takaisin, kunnes yhtäkkiä minullle ilmaantui uusi sähköposti PSN:ääni. "Varoitus! Operaatio PSN Ultra-Hack on laiton operaatio ja se tekemisestä joutuu maksamaan 2:n peliohjaimen sakon! Älkää siis suorittako operaatiota missään tapauksessa! (Mutta jos pelihyllyistänne löytyy Gran Turismo V, operaatio on sallittu)"

Katselin ihmeissäni uutta viestiä, harmikseni pelikokoelmasta ei löytynyt Gran Turismo 5:sta mutta se ei minua haitannut peliohjaimia minulta löytyykin monta tusinaa. Rupesin kirjoittaa vastausta viestien lähettäjälle: "Luulenpa, että kaikki nämä viestit ovat huijausta, ja mitään operaatiota ei ole olemassakaan! Menkäämme siis kaikki ulos nauttimaan kesästä. Sadekin on jo loppunut! Peace out!" Sade oli oikeastikin jo loppunut, joten lähdin pihalle.

Kävellessäni kompastuin ja kaaduin pahasti. Kaikki pimeni...

Heräsin ja kuulin ambulanssimiehistön kyselevän vointiani, vastasin että ihan ok, lähinnä nolotti moinen kompastuminen heti kun pihalle kerkesin. Hetken tarkkailun jälkeen lääkäri totesi että ei sattunut mitään vakavampaa joten pääsin jatkamaan ulkoilua. Hain kotoa kunnon digikameran ja päätin lähteä pienelle kävelylle jos sattuisi löytymään jotain mielenkiintoista kuvattavaa.

Satuin kävelemään pelikaupan ohi, kunnes jalat meni tilttiin, pää kääntyi pelikaupan ikkunaan, ja ikkunassa oli juliste, jossa luki näin: '' Osta PS Vita Wi-Fi tai 3G/Wi-Fi -malli niin saat valinnaisen pelin pelikokoelmastamme kaupan päälle. Saat myös ilmaiseksi suojapussin ja 4 gt muistikortin. ''

Päätin harkita kyseistä tarjousta, ja palasin kotiini. Menin koneelleni ja menin Playstation Suomi -foorumeille kyselemään PS Vitasta käyttäjäkokemuksia. Foorumeita selaillessani näin viestiketjun:

"[Tehtävä] Jatka tarinaa..."

Harmikseni en löytänyt siitä viestiketjusta etsimääni, joten päätin luovuttaa etsinnät. PS Vita kyllä kiehtoi minua, vaikka en löytänytkään käyttäjäkokemuksia. Päätin jokatapauksessa lähteä takaisin kauppaan ja ostaa Vitan. Kauppaaan päästessäni huomasin kyltin jossa luki: "PS Vitat ovat loppuunmyyty!" Harmissani lähdin kävelemään kohti kotio ja huomasin erittäin mielenkiintoisen tapahtuman tienposkessa...

Tienposkessa makasi itse Ezio Auditore: Juovuksissa. Naamasta ei voinut erehtyä, vaikka ensin epäilinkin, että hän oli juuri Ezio. Juuri kun olin auttamassa häntä, Johanna Tukiainen ajoi ohitseni mopoautolla, poliisit perässä, sekä porsas köytettynä kattoon. Ihmettelin, että mitä ihmettä täällä tapahtuu, mutta ajattelu loppui lyhyeen sillä yhtäkkiä aloin pudota kadun läpi alas ja yhä alemmas, luulin kuolevani ja aloin huutaa "Apuaaaaa!" ja sitten heräsin sängystäni kauhuissani ja hengästyneenä.

Toivuttuani painajaisesta heräämiseen olin sen verran sekaisin että piti tarkistaa mikä päivä nyt oli, no sehän oli edelleen lauantai-aamu ja ulkona näytti aurinkokin paistavan, mietin missä vaiheessa olin nukahtanut vai olinko herännyt alunperinkään oikeasti vai vain unissani.

No päätin lähteä ulos kävelylle ja kun kävelin pelikaupan ohi siinä oli taas mainos: '' Osta PS Vita Wi-Fi tai 3G/Wi-Fi -malli niin saat valinnaisen pelin pelikokoelmastamme kaupan päälle. Saat myös ilmaiseksi suojapussin ja 4 gt muistikortin. '' Päätin ostaa Vitan äkkiä. Kotona aukaisin laatikon ja sisällä ei ollut muuta kuin lappu jossa luki: Operaatio PSN Ultra-Hack on käynnissä...

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 1/ 20 (333 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Re: [Tehtävä] Jatka tarinaa...

Oli aurinkoinen lauantaiaamu, ja heti herätessäni ajattelin, että tänään on hyvä päivä käydä ulkoilemassa.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 2/ 20 (309 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

Oli aurinkoinen lauantaiaamu, ja heti herätessäni ajattelin, että tänään on hyvä päivä käydä ulkoilemassa.

Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n. Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti.

0 kehua
Viesti 3/ 20 (293 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n. Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti. "Oletko valmis aloittamaan operaatio PSN Ultra-Hack:n?"

FIRST ONE TO GET PLATINUM IN SONIC GENERATIONS!!!!
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 4/ 20 (287 näyttöä)
0 kehua
Level 2

Playstation Staff

Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n. Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti. "Oletko valmis aloittamaan operaatio PSN Ultra-Hack:n?" Katsoin ihmeissäni keneltä olin saanut viestin, en tuntenut lähettäjää. Olin kirjoittamassa viestiä takaisin, kunnes yhtäkkiä minullle ilmaantui uusi sähköposti PSN:ääni.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 5/ 20 (233 näyttöä)
0 kehua
Level 2

Playstation Staff

Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n. Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti. "Oletko valmis aloittamaan operaatio PSN Ultra-Hack:n?" Katsoin ihmeissäni keneltä olin saanut viestin, en tuntenut lähettäjää. Olin kirjoittamassa viestiä takaisin, kunnes yhtäkkiä minullle ilmaantui uusi sähköposti PSN:ääni. "Varoitus! Operaatio PSN Ultra-Hack on laiton operaatio ja se tekemisestä joutuu maksamaan 2:n peliohjaimen sakon! Älkää siis suorittako operaatiota missään tapauksessa! (Mutta jos pelihyllyistänne löytyy Gran Trismo V, operaatio on sallittu)"
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 6/ 20 (226 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Viite: [Tehtävä] Jatka tarinaa...

Oli aurinkoinen lauantaiaamu, ja heti herätessäni ajattelin, että tänään on hyvä päivä käydä ulkoilemassa. Sillä välin kun kesälomalaisen kiireettömästi kävin suihkussa, söin aamiaisen ja vaihdoin vaatteet, oli aurinkoinen aamu kerennyt vaihtua vesisateeksi. Niinpä lykkäsinkin ulkoilua ja käynnistin PS3:n.

Kirjautuessani PSN:n sähköpostissa odottikin mielenkiintoinen viesti. "Oletko valmis aloittamaan operaatio PSN Ultra-Hack:n?" Katsoin ihmeissäni keneltä olin saanut viestin, en tuntenut lähettäjää. Olin kirjoittamassa viestiä takaisin, kunnes yhtäkkiä minullle ilmaantui uusi sähköposti PSN:ääni. "Varoitus! Operaatio PSN Ultra-Hack on laiton operaatio ja se tekemisestä joutuu maksamaan 2:n peliohjaimen sakon! Älkää siis suorittako operaatiota missään tapauksessa! (Mutta jos pelihyllyistänne löytyy Gran Turismo V, operaatio on sallittu)"

Katselin ihmeissäni uutta viestiä, harmikseni pelikokoelmasta ei löytynyt Gran Turismo 5:sta mutta se ei minua haitannut peliohjaimia minulta löytyykin monta tusinaa. Rupesin kirjoittaa vastausta viestien lähettäjälle:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 7/ 20 (206 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Katselin ihmeissäni uutta viestiä, harmikseni pelikokoelmasta ei löytynyt Gran Turismo 5:sta mutta se ei minua haitannut peliohjaimia minulta löytyykin monta tusinaa. Rupesin kirjoittaa vastausta viestien lähettäjälle: "Luulenpa, että kaikki nämä viestit ovat huijausta, ja mitään operaatiota ei ole olemassakaan! Menkäämme siis kaikki ulos nauttimaan kesästä. Sadekin on jo loppunut! Peace out!" Sade oli oikeastikin jo loppunut, joten...

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 8/ 20 (180 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Katselin ihmeissäni uutta viestiä, harmikseni pelikokoelmasta ei löytynyt Gran Turismo 5:sta mutta se ei minua haitannut peliohjaimia minulta löytyykin monta tusinaa. Rupesin kirjoittaa vastausta viestien lähettäjälle: "Luulenpa, että kaikki nämä viestit ovat huijausta, ja mitään operaatiota ei ole olemassakaan! Menkäämme siis kaikki ulos nauttimaan kesästä. Sadekin on jo loppunut! Peace out!" Sade oli oikeastikin jo loppunut, joten lähdin pihalle.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 9/ 20 (176 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

Heräsin ja kuulin ambulanssimiehistön kyselevän vointiani, vastasin että ihan ok, lähinnä nolotti moinen kompastuminen heti kun pihalle kerkesin. Hetken tarkkailun jälkeen lääkäri totesi että ei sattunut mitään vakavampaa joten pääsin jatkamaan ulkoilua. Hain kotoa kunnon digikameran ja päätin lähteä pienelle kävelylle jos sattuisi löytymään jotain mielenkiintoista kuvattavaa.

0 kehua
Viesti 10/ 20 (159 näyttöä)
0 kehua