op 13-06-2009 10:20 AM
patrick1991groot schreef:
Handige_Harry schreef:
Smoutefretter_BE schreef:proficiat!
ik ben nu begonnen op hard en evil
thankx. vooral eindbaas op hard zorgt voor pijnlijke vingers.
Nou je het daarover hebt ik snap er niks van
whahahaha.... ik weet niet wat ik moet doen bij de laatste missie ik ga steeds maar dood hoe kun jeje verdedigen of is dat niet mogelijk want hij doet steeds van die sooort van wind aanval... ik heb alle aanvallen maar je krijgt hem niet echt snel klein... op makkelijk was het echt een eitje maar nu ben ik redeloos... heb jij nog tips voor me en meschien specifiieke aanvalllen???
Ik heb zelf geen idee op hard, op normal ben ik er op 1 keer voorbij geraakt.
Maar op hard zit ik nog steeds op het eerste eiland, Red faction Guerrilla neemt beetje van de tijd in beslag ![]()
let's hope harry will comment on this ![]()
op 13-06-2009 12:06 PM
Smoutefretter_BE schreef:
patrick1991groot schreef:Nou je het daarover hebt ik snap er niks van
whahahaha.... ik weet niet wat ik moet doen bij de laatste missie ik ga steeds maar dood hoe kun jeje verdedigen of is dat niet mogelijk want hij doet steeds van die sooort van wind aanval... ik heb alle aanvallen maar je krijgt hem niet echt snel klein... op makkelijk was het echt een eitje maar nu ben ik redeloos... heb jij nog tips voor me en meschien specifiieke aanvalllen???
Ik heb zelf geen idee op hard, op normal ben ik er op 1 keer voorbij geraakt.
Maar op hard zit ik nog steeds op het eerste eiland, Red faction Guerrilla neemt beetje van de tijd in beslag
let's hope harry will comment on this
wat ik heb gedaan:
spoiler alert: (select to read)
op 13-06-2009 02:45 PM
op 13-06-2009 03:08 PM
ja ik bedoelde eigenlijk die stormen die die oproept weet je wel met al dat stof... ik vind het maat maf...
oww die.
spoiler alert: (select to read)
gebruik R1 om te zweven, Je zweeft er dan overheen en dan kan je weer landen/
end spoiler
op 13-06-2009 04:39 PM
op 13-06-2009 07:40 PM
Heel erg bedankt ik ga het binnekort weer is proberen!!! nogmaals thnx
Nou ik heb me trophys ondertussen het was een eitje na wat hulp.... ik moet nog 1 trophy dat zijn die brokstukken nu een vraagje als je een keer een missie heb met dat je kon kiezen tussen brokstukken en iemand redden en je red iemand... ken je dan nog wel alle 350brokstukken halen of is dat niet mogelijk?
op 14-06-2009 08:40 AM
Heel erg bedankt ik ga het binnekort weer is proberen!!! nogmaals thnxNou ik heb me trophys ondertussen het was een eitje na wat hulp.... ik moet nog 1 trophy dat zijn die brokstukken nu een vraagje als je een keer een missie heb met dat je kon kiezen tussen brokstukken en iemand redden en je red iemand... ken je dan nog wel alle 350brokstukken halen of is dat niet mogelijk?
Brokstukken die je met missies krijgt tellen niet mee met de 350 die los zijn verspreid over de stad![]()
op 14-06-2009 11:08 AM
StoneyMalloney schreef:
Heel erg bedankt ik ga het binnekort weer is proberen!!! nogmaals thnxNou ik heb me trophys ondertussen het was een eitje na wat hulp.... ik moet nog 1 trophy dat zijn die brokstukken nu een vraagje als je een keer een missie heb met dat je kon kiezen tussen brokstukken en iemand redden en je red iemand... ken je dan nog wel alle 350brokstukken halen of is dat niet mogelijk?
Brokstukken die je met missies krijgt tellen niet mee met de 350 die los zijn verspreid over de stad
Ook bedankt dan ga ik weer verder moet er onder tussen nog 50 dan heb ik alles
op 14-06-2009 11:32 AM
op 14-06-2009 11:47 AM
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]