op 22-05-2009 01:14 PM
op 22-05-2009 02:29 PM
op 22-05-2009 03:03 PM
op 22-05-2009 03:16 PM
op 22-05-2009 03:55 PM
op 22-05-2009 04:56 PM
op 22-05-2009 06:17 PM
op 22-05-2009 06:32 PM
Moet je wel ook rekening houden met het feit dat wij Belgen vaak naar dan Hollandse stemmen moeten luisteren in de plaats van Vlaamse. Wat vreselijk irritant kan zijn soms.
Ik vind het ergens wel normaal eigelijk dat Engels een algemeen aanvaarde multimedia taal is.
Hoe dan ook iedereen heeft 't recht om zelf een voorkeur voor een taal uit te spreken.
En X-Flame, wie ben jij trouwens om te zeggen dat mijn mening niet telt? Gewoon omdat ik het niet kan aanhoren voor Nederlands te horen in videogames ( toch niet als een dub ) ..
Wanneer ik inFAMOUS koop & speel, dan is het mijn recht om Engels boven Nederlands te verkiezen.
Hoe kan dat dan nu iets te maken hebben met vooroordelen?
Ik weet dat ikzelf Nederlands ( voornamelijk Hollands ) op niets trekken vindt in videogames. Dat is mijn mening die ik gevormd heb door ervaringen. En niet omdat er anderen zeggen dat het niet mooi klinkt, maar omdat ik dat zelf vindt.
op 22-05-2009 06:55 PM
ShirEPanjshir schreef:Moet je wel ook rekening houden met het feit dat wij Belgen vaak naar dan Hollandse stemmen moeten luisteren in de plaats van Vlaamse. Wat vreselijk irritant kan zijn soms.
Ik vind het ergens wel normaal eigelijk dat Engels een algemeen aanvaarde multimedia taal is.
Hoe dan ook iedereen heeft 't recht om zelf een voorkeur voor een taal uit te spreken.
En X-Flame, wie ben jij trouwens om te zeggen dat mijn mening niet telt? Gewoon omdat ik het niet kan aanhoren voor Nederlands te horen in videogames ( toch niet als een dub ) ..
Wanneer ik inFAMOUS koop & speel, dan is het mijn recht om Engels boven Nederlands te verkiezen.
Hoe kan dat dan nu iets te maken hebben met vooroordelen?
Ik weet dat ikzelf Nederlands ( voornamelijk Hollands ) op niets trekken vindt in videogames. Dat is mijn mening die ik gevormd heb door ervaringen. En niet omdat er anderen zeggen dat het niet mooi klinkt, maar omdat ik dat zelf vindt.
<graptjen> Een beetje meer Nederlands kan precies van pas komen
</graptjen>
Zoals ik al zei, gelukkig toch dat Sucker Punch snel gereageerd heeft, als Sony dat nu ook eens zou doen met de PSN-cards. Het is toch wel een zeer interessante discussie over talen/vertalingen.
op 22-05-2009 07:20 PM
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]