inFamous: Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 21 van 48 (2.118 Weergaven)

Re: infamous niet in engels in België en nederland

Ik vind de stemmen wel goed gedaan hoor, niks mis mee :smileyhappy: Mensen zeuren teveel tegenwoordig.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
ShirEPanjshir
Bericht 22 van 48 (2.114 Weergaven)

Demo nog aan het downloaden hierzo.

Zullen zo meteen oordeel vellen, maar ik wacht toch op die Engelse patch eerdat 'k het volledige spel ga spelen hoor.

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 23 van 48 (2.124 Weergaven)

Je hebt al een oordeel klaar liggen nog voordat je het spel hebt gespeeld. Je mening telt dus niet meer, je bent bevooroordeelt.

Level 1

Level 1
blikjebanaan
Bericht 24 van 48 (2.106 Weergaven)

stemmen waren prima, ik denk dat iedereen zeurt omdat ze dat ook doen met kinderspellen en daar door lijkt het zo kinderachtig. zou het zelf niet erg vinden als er helemaal geen patch zou komen.

X-Flame schreef:
Ik vind de stemmen wel goed gedaan hoor, niks mis mee :smileyhappy: Mensen zeuren teveel tegenwoordig.

Ja de stemmen zijn inderdaad goed.

PSNProfiles

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 26 van 48 (2.094 Weergaven)

Ik denk dat het puur ligt aan het feit dat iedereen alles in het Engels kijkt. Films, tv, etc. Ik snap ze ook wel, zelf kijk ik ook liever geen Nederlandse dingen. Maar ik heb er geen problemen mee. Ik vind het prima zo, goed geregeld hoor Sony+Sucker Punch

Ja inderdaad, moesten alle games vanaf het begin in het Nederlands zijn, dan zijn niemand het vreemd vinden.
PSNProfiles

Level 1

Level 1
ShirEPanjshir
Bericht 28 van 48 (2.075 Weergaven)

Moet je wel ook rekening houden met het feit dat wij Belgen vaak naar dan Hollandse stemmen moeten luisteren in de plaats van Vlaamse. Wat vreselijk irritant kan zijn soms.

Ik vind het ergens wel normaal eigelijk dat Engels een algemeen aanvaarde multimedia taal is.

Hoe dan ook iedereen heeft 't recht om zelf een voorkeur voor een taal uit te spreken.

En X-Flame, wie ben jij trouwens om te zeggen dat mijn mening niet telt? Gewoon omdat ik het niet kan aanhoren voor Nederlands te horen in videogames ( toch niet als een dub ) .. 

Wanneer ik inFAMOUS koop & speel, dan is het mijn recht om Engels boven Nederlands te verkiezen.

Hoe kan dat dan nu iets te maken hebben met vooroordelen?

Ik weet dat ikzelf Nederlands ( voornamelijk Hollands ) op niets trekken vindt in videogames. Dat is mijn mening die ik gevormd heb door ervaringen. En niet omdat er anderen zeggen dat het niet mooi klinkt, maar omdat ik dat zelf vindt.

ShirEPanjshir schreef:

Moet je wel ook rekening houden met het feit dat wij Belgen vaak naar dan Hollandse stemmen moeten luisteren in de plaats van Vlaamse. Wat vreselijk irritant kan zijn soms.

Ik vind het ergens wel normaal eigelijk dat Engels een algemeen aanvaarde multimedia taal is.

Hoe dan ook iedereen heeft 't recht om zelf een voorkeur voor een taal uit te spreken.

En X-Flame, wie ben jij trouwens om te zeggen dat mijn mening niet telt? Gewoon omdat ik het niet kan aanhoren voor Nederlands te horen in videogames ( toch niet als een dub ) .. 

Wanneer ik inFAMOUS koop & speel, dan is het mijn recht om Engels boven Nederlands te verkiezen.

Hoe kan dat dan nu iets te maken hebben met vooroordelen?

Ik weet dat ikzelf Nederlands ( voornamelijk Hollands ) op niets trekken vindt in videogames. Dat is mijn mening die ik gevormd heb door ervaringen. En niet omdat er anderen zeggen dat het niet mooi klinkt, maar omdat ik dat zelf vindt.

<graptjen> Een beetje meer Nederlands kan precies van pas komen :smileyhappy: </graptjen>

Zoals ik al zei, gelukkig toch dat Sucker Punch snel gereageerd heeft, als Sony dat nu ook eens zou doen met de PSN-cards. Het is toch wel een zeer interessante discussie over talen/vertalingen.

PSNProfiles

Level 1

Level 1
ShirEPanjshir
Bericht 30 van 48 (2.079 Weergaven)

Dat moet je ze inderdaad nageven, de reactie was er inderdaad super rap :smileytongue:

En sorry voor de dt fout, ben het niet meer gewend voor nog deftig Nederlands te typen op de PC.

Stomme MSN/SMS taal :smileyhappy:

Wees maar al blij dat ik mijn dialect-woorden nog onder controle hou! :smileywink: