18-06-2009 05:25 PM - edited 18-06-2009 05:34 PM
mnemonic-dk wrote:OK, for det første er playstation.com registreret til SCEA, så meget mere officielt bliver det vel ikke?
Det var jo netop bl.a. gennem en post på disse fora, at vi ENDELIG fik en blog for SCEE. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det udelukkende skyldes den post, men den gjorde det meget svært at ignorer den uden at brugere (og dermed kunder) blev opmærksomme på problemet.
Uden at jeg iøvrigt skal sammenligne min post med den ovennævnte, så leder den nemt over i...:
For det andet, så er en email er alt for nem at ignorere, mens en offentlig forum post kræver at der tages stilling til den.
Admin kan enten lade den være - Hvilket sikrer at evt. kunder ser at ikke alt er super med et produkt/firma, eller slette/redigere den, hvilket sjældent går særligt godt. (Valve siger hej)
Hvilket faktisk minder mig om at SONY laver præcist det samme stunt som Valve, og derfor godt kunne trænge til et los i klokkeværket...
Det er vist lige at strække den langt nok, i lang tid havde vi en semi-officiel blog via ThreeSpeech og det var den der ledte til vi fik den officielle, de posts der blev lavet på den amerikanske blog fyldte vist ikke det store i det billede.
Derudover er der ingen officielle personer fra SONY her, Izzy er vores moderator og ikke en officiel SONY person, vi ved alle at der er problemer, men det er ikke for at læse om dem vi kommer herind.
//WhiteWolf
19-06-2009 01:06 PM - edited 19-06-2009 01:10 PM
WhiteWolfDK wrote:Derudover er der ingen officielle personer fra SONY her, Izzy er vores moderator og ikke en officiel SONY person, vi ved alle at der er problemer, men det er ikke for at læse om dem vi kommer herind.
//WhiteWolf
OK, men min pointe var jo netop, at det er mere effektivt for mig at gøre opmærksom på problemer her, end i f.eks. en email direkte til SONY/Nordisk Film.
Det sidste vil bare blive ignoreret - jeg tror ikke på at de bliver brugt til noget som helst.
Men som der blev skrevet tidligere i denne tråd, så er SONY styret af deres økonomiske resultater, og hvis jeg igennem en post her kan ramme den (uanset hvor lidt det måtte være) ved at påvirke andre eventuelle kunders køb af HW/SW, så har det langt større chance for at få en respons ud af SONY end en email, der bare bliver ignoreret.
Og jeg vil stadig mene at dette forum er langt det mest "officielle" hvor jeg har mulighed for at påvirke SONY - også selvom der måske ikke er nogen fra SONY/Nordisk Film læser de danske sider her, er der folk fra SCEE på de engelske sider...
Man kan så argumentere imod at skrive i netop dette - nordiske - forum, men nu var mit indlæg et svar på en anden post - nemlig din egen! 
on 19-06-2009 01:19 PM
Hei!
Bare for å klargjøre det litt. Jeg jobber for Sony, ved at jeg moderere og "styrer" forumet her, men det er dermed ikke sagt at jeg kan "fikse" alt. Som det er med alle store selskaper, må man gjennom en rekke folk og alt er delt opp i forskjellige avdelinger. Men jeg inklurerer feedback fra dere her på forumet i mine rapporter, så ikke tro at jeg ikke merker meg hva dere snakker om ![]()
Izzy
on 19-06-2009 10:18 PM
Tak for din bekræftigelse af at der bliver lyttet til vores input - også selv om det måske ikke har den store effekt.
Og ikke mindst tak for dit arbejde med at gøre dette sted et behageligt sted at være.
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]