Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 9

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
27 jan 2014
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang

[Poll] Meest Behulpzame Forum member

12 reacties 382 Weergaven Aangemaakt: 27-01-2014
27 jan 2014
Door pandapandora

0 Kudos
reactie
LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
07
/16

ZOMBIE-PAPA

• Award Winner
99%
07 Rang
voortgang
ZOMBIE-PAPA
geaccepteerde oplossing

LOL ben ik in deze genomineerd??? dat had ik zeker niet verwacht hahaha

Haal mijn naam er maar tussenuit hoor, want zo'n titel heb ik echt niet verdient!

Ik ben veels te ongegeneerd en direkt en lang niet altijd daadwerkelijk behulpzaam..ook ben ik op mn posts hier na verder niet actief in de community zoals sommige anderen

Ik stel voor om in mijn plaats jebbe of crisbroers erbij te zetten want die waren wel zowat in elke topic daadwerkleijk behulpzaam en vriendelijk

ondertussen gaat mijn stem naar mennik!

Re: [Poll] Meest Behulpzame Forum member

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing
Prima, ZOMBIE-PAPA, vergeet ook niet je member's choice keuze dan te nomineren. ;)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

Altijdwat

93%
05 Rang
voortgang
Altijdwat
geaccepteerde oplossing

Ook ik bedank voor de eer.

Als je tot zoiets uitgeroepen wordt ben je een uithangbord van deze community. Het gedrag van sommige van deze mensen daar kan ik mij absoluut niet in vinden. Ook hoort dit forum geen politiekplatform te zijn. Tot ergenis van vele en zeker van mij werdt het dat wel dit weekeind....

http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Algemeen/Verticale-streep-op-men-tv/m-p/20697171#M3336

Het populistische PVV gedrag van mijn medelanders irriteerd mij mateloos en het slappe optreden (sorry maar is gewoon mijn mening) van de site managers verbaasde mij al helemaal (volgens mij zijn  jullie regels vrij duidelijk alleen hanteren jullie ze niet). Dit alles heeft mij sowieso al doen besluiten niet erg aktief meer op dit forum te zijn. Als je mensen probeert te helpen en die mensen geven je het liefst ook een trap na dan ga ik hier mijn tijd niet verspillen.

Ik weet heus wel dat ik zelf ook wel een wat onhandig uit de bocht kom maar mensen belledigen of respectloos behandelen dat zal je bij mij niet zien.

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
08
/16

mennik

• Award Winner
84%
08 Rang
voortgang
mennik
geaccepteerde oplossing
@Altijdwat Omdat ik mijn taal verdedig vind je dat ik dit niet zou verdienen? Ik ben namelijk de enige die daar discussieerde en hier genomineerd is. Als je dit nu poste onder meest vriendelijke dan kon ik je topic keuze nog begrijpen maar voor meest behulpzaam forumlid te zijn moet je nog niet vriendelijk zijn ;)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing

Hi @Altijdwat  , ons team is niet altijd aanwezig in het weekend, maar we modereren alle content die gerapporteerd wordt. Over verdere maatregelen als persoonlijke bans/straf/waarschuwingen kunnen wij niet publiekelijk communiceren op het forum. We willen uiteraard dat het forum voor iedereen leuk is en iedereen zich welkom voelt. We danken je voor je feedback & begrip.

Nu weer op topic allen, back to community & game awards.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

Altijdwat

93%
05 Rang
voortgang
Altijdwat
geaccepteerde oplossing

mennik schreef:
@Altijdwat Omdat ik mijn taal verdedig vind je dat ik dit niet zou verdienen? Ik ben namelijk de enige die daar discussieerde en hier genomineerd is. Als je dit nu poste onder meest vriendelijke dan kon ik je topic keuze nog begrijpen maar voor meest behulpzaam forumlid te zijn moet je nog niet vriendelijk zijn ;)

@mennik 

Het gaat om de medelanders......lezen mennik. Heeft helemaal niks met jou te maken. Ik vond dat sommige mensen onze zuiderburen (waartoe jij volgens mij behoord) op een schofterige manier behandelde en kan mij hier ook absoluut niet in vinden.

Dus...even beter lezen.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

Altijdwat

93%
05 Rang
voortgang
Altijdwat
geaccepteerde oplossing

@pandapandora 

Ik begrijp heus wel dat jullie hier niet 24 uur per dag kunnen/willen zijn. Discriminatie......hier heb ik echt een hekel aan en het staat duidelijk in jullie regels als jullie daar niet zichtbaar tegen optreden zullen er heus wel meer mensen dezelfde conclusie trekken als ik doe.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing

@Altijdwat wrote:

@pandapandora 

Ik begrijp heus wel dat jullie hier niet 24 uur per dag kunnen/willen zijn. Discriminatie......hier heb ik echt een hekel aan en het staat duidelijk in jullie regels als jullie daar niet zichtbaar tegen optreden zullen er heus wel meer mensen dezelfde conclusie trekken als ik doe.

@Altijdwat We treden zichtbaar op door de inhoud van berichten te verwijderen en comments te plaatsen.

We willen zeker geen discriminatie op het forum. Nogmaals bedankt voor je feedback, we zullen er rekening mee houden.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
06
/16

PraatjesMaker

• Award Winner
97%
06 Rang
voortgang
PraatjesMaker
geaccepteerde oplossing

Mennik verdient hem eerder dan altijdwat, als altijdwat uberhaupt ergens wint vind ik het een doorgestoken kaart. Neem een voorbeeld aan mijn licentie topic, mennik vraagt extra informatie *snip*

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Join de Destiny clan

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

Altijdwat

93%
05 Rang
voortgang
Altijdwat
geaccepteerde oplossing

PraatjesMaker schreef:
Mennik verdient hem eerder dan altijdwat, als altijdwat uberhaupt ergens wint vind ik het een doorgestoken kaart. Neem een voorbeeld aan mijn licentie topic, mennik vraagt extra informatie en *snip*

Je bent echt het meest trieste persoon op dit forum......dat ik niet meedoe aan die awards komt alleen al omdat jij die awards met je kleutergedrag ten schande maakt. Jij bent nou het uithangbord waar ik niet mee geassocieerd wil worden.

Jij bent ook de reden dat ik het forumteam hier aanspreek......ze houden je steeds maar de hand boven je hoofd terwijl je continue mensen schoffeert.

*snip* want hoe kan het nou doorgestokenkaart zijn als ik al bedank.....*snip*

0 Kudos

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing
Reacties zijn tijdelijk uitgeschakeld in dit topic.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
08
/16

mennik

• Award Winner
84%
08 Rang
voortgang
mennik
geaccepteerde oplossing
Ah ik dacht dat je mij indirect beschuldigde ;) goed dat dat weer is uitgeklaard :D
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer