Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Ik heb jullie deze week gevraagd om te stemmen op je favoriete PlayStation E3 aankodiging. Met meer dan 1500 stemmen, kan ik nu onthullen wat jullie top 3 is!
*drumrolls*
1. God of War (27.12% van de stemmen)
2. Crash Remastered (12.75% van de stemmen)
3. Horizon Zero Dawn (12.54% van de stemmen)
God of War is overduidelijk de winnaar, maar zoals je kan zien lopen Crash Remastered en Horizon Zero Dawn elkaar op de voeten (met leterlijk 3 stemmen verschil)
Ben je het eens met de top 3? Reageer hieronder!
Ik snap werkelijk de fascinatie met Crash niet. Als het nou nog een echt nieuw deel was geweest, maar een Remaster van een inmiddels stokoude game, met gedateerde gameplay (Zie Uncharted 4), dat kan alleen maar en teleurstelling worden. GoW en Horizon daarentegen, jazeker! :-D
Ik speel de PS one classic Crash soms nog op PS3 en het spel is nog altijd enorm leuk. Qua gameplay is het volgens mij niet zo gedateerd als je denkt.
@chrisboersEcht een keer spelen @chrisboers
Ik had op Detroit gestemd, maar ben tevreden met de resultaten. Wanneer Kratos tijdens de conferentie uit de schaduw stapte en het publiek wild ging was een geweldig moment, dus een verdiende eerste plaats.
@LionGirlNLDaar had ik ook op gestemd haha.
Ik heb nog nooit een God of war gespeeld en heb daar ook geen enkele mening over. Crash ook nog nooit gespeeld maar lijkt me wel leuk. En horizon staat op mijn verlanglijstje.
@ProfoundPixelPrima top 3. Een titel die vernieuwend is op een oude formule, een die nostalgie terugbrengt en een titel die de toekomst is.
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.